چالش اصلی کشور، نگاه برخی به غرب است و تصاویر راهپیمایی ۲۲بهمن
چالش اصلی کشور، نگاه برخی به غرب است و تصاویر راهپیمایی ۲۲بهمن
مهم‌ترین چالش‌های پیش روی کشور تفکر لیبرال برخی داخلی‌ها، اعتماد نداشتن به یاور الهی و تجمل‌گرایی برخی طبقات مردم در کنار روحیه اشرافی‌گری در بین تعدادی از مدیران ارشد کشور است.

چالش اصلی کشور، نگاه برخی به غرب است و تصاویر راهپیمایی ۲۲بهمن

مهم‌ترین چالش‌های پیش روی کشور تفکر لیبرال برخی داخلی‌ها، اعتماد نداشتن به یاور الهی و تجمل‌گرایی برخی طبقات مردم در کنار روحیه اشرافی‌گری در بین تعدادی از مدیران ارشد کشور است.

ایمنا: حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور نماینده ولی فقیه در لشکر زرهی۸نجف‌اشرف در پایان راهپیمایی ۲۲بهمن نجف‌آباد با اعلام این مطلب افزود: در نقطه مقابل کسانی که راه حل مشکلات کشور را در غرب جست‌و‌جو می‌کنند، باید اذعان کرد اگر همچون سال‌های دفاع مقدس روی پای خود بایستیم و بر توانمندی‌های داخلی تمرکز داشته باشیم، امکان عبور از این مقطع سخت را نیز خواهیم داشت.

طالب‌پور از رهبر معظم انقلاب به عنوان شایسته‌ترین فرد برای اداره کشور نام برد و ادامه داد: تمام مسئولان باید این باور را داشته باشند که در آستانه ظهور امام زمان قرار گرفته‌ایم و به شرط اجرای فرمایشات رهبری و حفظ وحدت، لطف و امداد الهی نیز شامل ما خواهد شد.

انتقاد از تفسیر به رای رهنمودهای رهبری توسط گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف و اهمیت تمرین ولایتمداری دیگر مواردی بود که سخنران راهپیمایی ۲۲بهمن نجف‌آباد با بیان آن‌ها خاطر نشان کرد: متاسفانه بسیاری از اقشار جامعه گرفتار تجمل‌گرایی شده‌اند و هم‌زمان تعدادی از مدیران ما نیز خود را از مردم جدا دانسته و درگیر اشرافی‌گری شده‌اند که چنین رویه‌ای در این شرایط سخت اقتصادی، شکاف بین آن‌ها و مردم را بیشتر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام طالب‌پور حضور با شکوه امروز مردم در راهپیمایی را خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌ها دانست و با روشن دانستن آینده کشور اضافه کرد: دشمنان این ملت برنامه‌های مختلفی برای سال۹۷ و ۹۸ تدارک دیده بودند که خوشبختانه بیشتر آن‌ها تاکنون شکست خورده ولی در سال آینده چالش‌هایی را در عرصه سیاست و اقتصاد دنبال خواهند کرد تا هم‌زمان با فشار بیشتر بر روی مردم، جناح‌های سیاسی را هم در آستانه انتخابات مجلس رو در روی یکدیگر قرار داده و فضای داخلی کشور را متشنج کنند.

وی با بر شمردن وعده‌های رییس‌جمهور فعلی آمریکا در خصوص ایران گفت: ترامپ قول داده بود طوری عمل کند که جشن کریسمس را در تهران باشند یا ایرانی‌های چهل‌سالگی انقلاب‌شان را نبینند. قصد داشت صادرات نفت کشور را به صفر برساند یا چنان فشار اقتصادی بیاورد که مردم برای تامین معاش‌شان به جان یکدیگر بیافتند. همه این توطئه‌ها نقش بر آب شد و امروز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در لشکر۸نجف‌اشرف از حزب‌الله لبنان، فاطمیون افغانستان، حماس در فلسطین و مقاومت مردم یمن به عنوان نمونه‌هایی از رویش‌های انقلاب نام برد و اضافه کرد: پیشرفت‌های بسیار خوبی در این چهار دهه داشته‌ایم که امسال رسانه ملی به خوبی بخش‌هایی از آن را معرفی کرد. کسانی که منکر این دستاوردها هستند، تاریخ بخوانند. ایران تا کنون در تاریخ خود دو بار به دریای مدیترانه رسیده است. یک‌بار در عصر هخامنشیان و یکی هم در این مقطع به برکت ایثار شهدای مدافع حرم.

طالب‌پور هجمه سنگین شکل گرفته بر ضد ایران اسلامی را به دلیل رویش‌های گسترده این نظام در عرصه‌های داخلی و منطقه‌ای دانست و اعلام کرد: برخی نگویند که دین و مذهب در بین مردم ایران ضعیف شده است. در آخرین راهپیمایی اربعین، حداقل ۲میلیون ایرانی شرکت داشتند و این بدان معنی است که این مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی حداقل ۲هزار میلیارد تومان برای اعتقادات‌شان هزینه کرده‌اند.

ادامه همان شعارهای انقلاب۵۷ در چهل سالگی نظام، برگزاری بیش از سی و پنج انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی، استقلال واقعی ایران در تصمیم‌گیری‌های مختلف از قدرت‌های شرق و غرب جهان و انتقال مفاهیم ناب انقلاب به نسل‌های سوم و چهارم از دیگر مصادیق موفقیت ایران بود که حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در سخنرانی امروز خود به آن‌ها اشاره داشت.

راهپیمایی ۲۲بهمن

راهپیمایی ۲۲بهمن در نجف آباد

چالش اصلی کشور، نگاه برخی به غرب است و تصاویر راهپیمایی ۲۲بهمن