شهادت نیروی لشکر ۸نجف در انفجار تروریستی زاهدان+ تصاویر تمام شهدا
شهادت نیروی لشکر ۸نجف در انفجار تروریستی زاهدان+ تصاویر تمام شهدا
در انفجار تروریستی دیشب زاهدان که با حمله انتحاری به اتوبوس نیروهای لشکر۱۴امام حسین اصفهان همراه بود، سرگرد پاسدار سعید سلیمی از نیروهای لشکر۸نجف اشرف نیز به شهادت رسید.

شهادت نیروی لشکر ۸نجف در انفجار تروریستی زاهدان+ تصاویر تمام شهدا

به گفته منابع معتبر سعید سلیمی از نیروهای اهل افجان این لشکر بود که طی یک سال اخیر به عنوان نیروی تکاور به لشکر۱۴ امام حسین مامور شده بود.  از این شهید، دو پسر و دو دختر به یادگار مانده است.

یحیی براتی از خادمین یادمان شهدای نجف آباد نیز که اهل درچه بوده، در  حمله تروریستی دیشب به شهادت رسیده است. رسانه ها از وجود سه شهید از اهالی درچه در بین این شهدا خبر داده اند که هر سه نیز از فرزندان شهدا بوده اند. سه پاسدار از درچه نیز طی این عملیات تروریستی به شدت مجروح شده اند.

یادمان شهدای نجف آباد به عنوان مزار پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی، در برخی شیفت های خود از توان نیروهای داوطلب شهرهای اطراف نیز بهره می گیرد.

سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اعلام کرد مراسم شب وداع با شهدای حادثه تروریستی زاهدان، فردا بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق (ع) در خیابان کمال اسماعیل اصفهان برگزار خواهد شد و پیکر شهدا نیز روز شنبه ۲۷ بهمن در شهر اصفهان تشییع خواهد شد.

پس از تشییع و خاکسپاری شهدای ساکن شهر اصفهان، پیکر بقیه شهیدان برای خاکسپاری به زادگاه هایشان در آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل می‌شود.

شهید سعید سلیمی

شهید سعید سلیمی

 

Download “تصاویر کل شهدای حریم امنیت با کیفیت بالا”

IMG-20190215-144739-010-scaled.jpg – 121 بار دانلود شده است – 2,02 مگابایت