اقامتگاه بومگردی در دهق افتتاح شد
اقامتگاه بومگردی در دهق افتتاح شد
برای ساخت اقامتگاه بومگردی حاج قاسم دهق که ۳۰۰مترمربع مساحت و بیش از دویست و سی سال قدمت دارد، 270 میلیون تومان هزینه شده است.

اقامتگاه بومگردی دهق به عنوان اولین مجموعه شهرستان نجف آباد، با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان رسما افتتاح شد.

صدا و سیما + فارس: برای ساخت اقامتگاه بومگردی حاج قاسم دهق که ۳۰۰مترمربع مساحت و بیش از دویست و سی سال قدمت دارد، ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در سفر یک روزه استاندار به بخش مهردشت شهرستان نجف آباد، کلنگ زمین چمن مصنوعی علویجه با ابعاد ۷۰ در ۱۰۰متر و اعتبار دو میلیارد تومانی در مجموعه ورزشی تختی این شهر، به زمین زده شد.

رضایی در بخش دیگری از این سفر، از کلینیک خیرساز امام حسین بازدید کرد. مجموعه ای که با صرف هزینه پنج میلیارد تومانی بیش از ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اتمام آن نیازمند پنج میلیارد تومان دیگر خواهد بود.
بازدید از کارخانه ریسندگی پایای جین که در مساحت ۱۲هکتار انواع پارچه های جین را با اشتغال زایی یکصد نفر تولید می کند در کنار درمانگاه امام سجاد و کارخانه ریسندگی بهار، از دیگر بخش های این سفر بود.

استاندار اصفهان در پایان سفر کاری خود، سراغ جاده خیر ساز دهق به میمه رفت و حل موانع اجرایی پروژه را از منابع طبیعی و آبخیزداری استان خواستار شد. این جاده ۳۶ کیلومتری که با سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد تومانی خیرین اجرا خواهد شد، مسیر دهق به تهران را ۱۲۰ کیلومتر کوتاه تر خواهد کرد.

نجف آباد نیوز

اقامتگاه بومگردی در دهق افتتاح شد

اقامتگاه بومگردی