تردد در شهرک صنعتی نجف آباد با مشکلات زیادی روبه رو است
تردد در شهرک صنعتی نجف آباد با مشکلات زیادی روبه رو است

محسن آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشکلات صنعتگران استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه صنعتگران با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم این مشکلات با کمک دولت برطرف شود. وی ادامه داد: خیابان شریعتی در شهرک‌ صنعتی نجف‌آباد که از وسط این شهرک می‌گذرد باعث بروز مشکلات فراوانی شده است. […]

محسن آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشکلات صنعتگران استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه صنعتگران با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم این مشکلات با کمک دولت برطرف شود.

وی ادامه داد: خیابان شریعتی در شهرک‌ صنعتی نجف‌آباد که از وسط این شهرک می‌گذرد باعث بروز مشکلات فراوانی شده است.

مدیر اجرایی شهرک صنعتی نجف‌آباد ۱ گفت: این خیابان از لحاظ رفت و آمد بسیار خطرناک است و تاکنون تصادفات زیادی در این خیابان رخ داده است که می‌طلبد فکری به حال این موضوع شود.

وی تاکید کرد: جاده آسفالت شده اما شانه‌های خاکی اطراف آن باعث کثیفی شهرک شده است.

آذری تصریح کرد: ماشین‌های سنگین از این جاده عبور کرده و باعث بروز مشکلات فراوان هستند.

وی با بیان اینکه با اقدامات مختلفی می‌توان مشکلات این شهرک را حل کرد گفت: اگر پل هوایی برای شهرک زده شود بسیاری از مشکلات رفت و آمد این شهرک حل می‌شود.

مدیر اجرایی شهرک صنعتی نجف‌آباد ۱ یادآور شد: متاسفانه ورودی شهرک نیز با مشکلاتی مواجه است که می‌طلبد نسبت به اصلاح و بهبود وضع آن اقداماتی انجام گیرد.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی نجف‌آباد ۱ حدود دو سال است دارای فاضلاب به صورت سراسری است، همچنین پست فشار قوی و ضعیف نیز در این شهرک وجود دارد و مشکلی در زمینه زیرساخت‌ها وجود ندارد.