دری نجف آبادی تنها گزینه جانشینی روحانی درمجمع تشخیص مصلحت نظام
دری نجف آبادی تنها گزینه جانشینی روحانی درمجمع تشخیص مصلحت نظام

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تائید گفتگوی آیت الله هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام دری نجف آبادی برای سپردن ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به وی، گفت: هنوز انتصاب آقای دری نجف آبادی به ریاست این مرکز نهایی نشده است.  خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با […]

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تائید گفتگوی آیت الله هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام دری نجف آبادی برای سپردن ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به وی، گفت: هنوز انتصاب آقای دری نجف آبادی به ریاست این مرکز نهایی نشده است.
 خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تائید گفتگوی آیت الله هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام دری نجف آبادی برای سپردن ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به وی، گفت: هنوز انتصاب آقای دری نجف آبادی به ریاست این مرکز نهایی نشده است.

رضا سلیمانی در پاسخ به این سئوال که در خبرها آمده بود آیت الله هاشمی رفسنجانی گفتگوهایی با حجت الاسلام دری نجف آبادی برای سپردن ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به وی انجام داده و قرار است تا پایان هفته حکم آمام جمعه فعلی اراک از سوی رئیس مجمع تشخیص صادر شود، اظهار کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم صحبت هایی در این خصوص انجام شده است اما هنوز موضوع نهایی نشده و حکمی صادر نشده است.

وی افزود: ریاست حجت الاسلام دری نجف آبادی بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که پیشتر برعهده آقای دکتر روحانی، رئیس جمهور کشورمان بود، در حد گفتگو بوده و فعلا در حال بررسی است.

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سئوال که شخص آیت الله هاشمی با آقای دری نجف آبادی برای سپردن این مسئولیت به وی، صحبتی داشته است یا خیر؟ تصریح کرد: بله، آیت الله هاشمی رفسنجانی با آقای دری نجف آبادی در این خصوص صحبت کرده اند، اما موضوع فعلا در حد صحبت مانده و حکمی برای آقای دری نجف آبادی صادر نشده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال صدور حکم ریاست آقای دری نجف آبادی بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تا پایان هفته جاری از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی وجود دارد؟ نیز گفت: بله، با توجه به صحبت های انجام شده این احتمال وجود دارد.

سلیمانی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا به غیر از آقای دری نجف آبادی، فرد یا افراد دیگری برای برعهده گرفتن ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مطرح هستند؟ تاکید کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم، فرد دیگری فعلا برای بر عهده گرفتن این مسئولیت مطرح نیست.