انتقاد سرپرست تیم فوتبال بانوان نجف آباد از عدم اجازه فیلمبرداری و عکاسی از مسابقات
انتقاد سرپرست تیم فوتبال بانوان نجف آباد از عدم اجازه فیلمبرداری و عکاسی از مسابقات

زهرا شمس معتقد است عدم اجازه فیلمبرداری و عکاسی از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان در برخی شهرها، کیفیت مسابقات را کاهش می‌دهد و به تبع آن فوتبال ملی ضرر می‌بیند. سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در ارتباط با مسابقه خانگی […]

زهرا شمس معتقد است عدم اجازه فیلمبرداری و عکاسی از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان در برخی شهرها، کیفیت مسابقات را کاهش می‌دهد و به تبع آن فوتبال ملی ضرر می‌بیند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در ارتباط با مسابقه خانگی تیمش برابر تیم هیئت فوتبال آذربایجان غربی، اظهارکرد: خوشبختانه تمامی بازیکنان ما بدون محرومیت و مصدومیت در اختیار تیم هستند و با برگزاری تمرینات مناسب در روزهای گذشته و انجام یک دیدار دوستانه با تیم قم، شرایط مطلوبی داریم.

وی در ارتباط با تیم حریف یادآور شد: تیم هیئت فوتبال آذربایجان غربی از بازیکنان خوبی سود می‌برد که اکثرا جوان هستند و این تیم در ابتدای فصل به دلیل وجود یک سری مشکلات مالی نتایج خوبی نگرفت، اما در ادامه روز به روز بهتر شد و هم اکنون با قدرت نسبتا بالایی در لیگ به کار خود ادامه می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد با بیان اینکه تیمش نیاز دارد در این دیدار با تفاضل گل زیاد برنده باشد، تصریح‌کرد: رقابت‌ها به گونه‌ای شده که نیاز داریم با گل‌های زیاد حریفان را از مقابل برداریم تا بتوانیم روز به روز به رده‌های بالای جدول صعود کنیم.

شمس در ارتباط با عدم اجازه فیلمبرداری مسابقات فوتبال بانوان در برخی از شهرها، گفت: با وجود اینکه بانوان فوتبالیست با حجاب کامل در مسابقات فوتبال حضور پیدا می‌کنند، اما در برخی شهرها اجازه نمی‌دهند فیلمبرداری و حتی عکسبرداری انجام شود، مسؤولان حراست ورزشی هر شهر متفاوت کار می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی فیلم بازی بازیکنان در اختیار نباشد، مطمئنا بعد از بازی، بازیکن نمی‌تواند عملکرد خود را ببیند و متوجه شود نقاط ضعف و قوتش چه بوده است.

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد اضافه‌کرد: وجود نداشتن فیلم بازی‌ها باعث می‌شود مربیان نیز نتوانند مسابقات و نحوه بازی تیم را آنالیز کنند و به طور حتم، عدم تحلیل مسابقات، باعث افت بازی‌ها می‌شود.

شمس خاطرنشان‌کرد: برای مثال در شهر بم که با شهرداری این تیم بازی داشتیم، اجازه ندادند هیچ عکاس و فیلمبردای حضور داشته باشد، حتی به فیلمبردار باشگاه ما نیز اجازه ندادند برای باشگاه فیلم تهیه کند، اما در نجف آباد به فیلمبردار و عکاس اجازه ورود داده می‌شود، چرا که معتقدیم ثبت تصاویر بازی‌ها به فوتبال باشگاهی و به تبع آن فوتبال ملی کمک شایانی می‌کند.