ابوترابی خبر داد: ترسیم نقشه راه کمیسیون قضایی با حضور رئیس قوه
ابوترابی خبر داد: ترسیم نقشه راه کمیسیون قضایی با حضور رئیس قوه

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس،‌ از دیدار اعضای این کمیسیون با آیت‌الله آملی لاریجانی خبر داد و گفت:‌ بررسی بهتر طرح‌ها و لوایح در مجلس و ترسیم نقشه راه برای ادامه فعالیت کمیسیون از جمله جزئیات این دیدار است. ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ در تشریح […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس،‌ از دیدار اعضای این کمیسیون با آیت‌الله آملی لاریجانی خبر داد و گفت:‌ بررسی بهتر طرح‌ها و لوایح در مجلس و ترسیم نقشه راه برای ادامه فعالیت کمیسیون از جمله جزئیات این دیدار است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ در تشریح دیدار ۵ آذر ماه، اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با آیت‌الله آملی لاریجانی‌، افزود: در این جلسه که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید مباحثی برای هماهنگی و هم‌اندیشی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

نماینده مردم نجف‌آباد،‌ تیران وکرون در مجلس شورای اسلامی‌، ادامه داد: چگونگی نظارت دو قوه بر اجرای بهتر طرح‌ها و لوایح و تدوین نقشه راه برای ادامه فعالیت کمیسیون نیز جزو موارد مهم در دیدار امروز اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی با آیت‌الله آملی لاریجانی بود

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ یادآور شد: افزایش اختیارات وزیر دادگستری یا مباحثی مربوط به جرم سیاسی نیز مورد بررسی و گفت وگو قرار گرفت که این‌گونه مباحث نیز در جهت تعاملی سازنده با رئیس قوه قضاییه صورت پذیرفت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان اینکه در جلسه یاد شده بیشتر مباحث کلی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت،‌ گفت: رئیس قوه قضاییه بیشتر بر این تاکید داشتند که در طرح‌ها و لوایح قانون اساسی و درنظر گرفتن آن اصل مهمی به شمار می‌رود و نظرات شورای نگهبان نیز باید با دقت‌نظر بیشتر بررسی شود.