فرمانده لشگر ۸ نجف اشرف: ترس از ایران مانع حمله به سوریه شد
فرمانده لشگر ۸ نجف اشرف: ترس از ایران مانع حمله به سوریه شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران و کرون، محمدتقی امینی در آیین روز بسیج در محل حسینه آقا نوروز تیران اظهار داشت: ترس از ایران مانع حمله امریکا به سوریه شد و این اقتدار نظام ما است و آن ها می دانستند که حمله به سوریه عواقب بدی برای آن ها خواهد داشت. وی افزود: اگر […]

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران و کرون، محمدتقی امینی در آیین روز بسیج در محل حسینه آقا نوروز تیران اظهار داشت: ترس از ایران مانع حمله امریکا به سوریه شد و این اقتدار نظام ما است و آن ها می دانستند که حمله به سوریه عواقب بدی برای آن ها خواهد داشت.
وی افزود: اگر مردم ما پشت سرولایت فقیه و روحانیت حرکت کنند هیچگاه آسیبی به نظام ما وارد نمی شود و پیروزی همیشگی از ما خواهد بود.
فرمانده لشگر ۸ نجف اشرف بیان داشت: سال است که در خصوص مسائل مختلف تحریم شده و تحریم های علیه کشورمان در هیچ کجا سابقه نداشته ولی ما تلاش خودمان به نیازهای اساسی و مهم کشورش دست پیدا کرده ایم.
وی ادامه داد: امروز کشورمان با دست یابی و تامین نیازهای خود به موفقیت هایی زیادی رسید و در سطح جهان حرف برای گفتن دارد و این تحریم ها سبب خودکفایی و پیروزی کشور شده است.
فرمانده لشگر ز ۸ نجف اشرف با بیان اینکه دشمنان از فرهنگ ایثار و گذشت ایران می ترسند، بیان کرد: ایران سرمنشا فرهنگ آزادگی و ایثار است که این فرهنگ در بین ملت های مسلمان و مظلوم عالم در حال گسترش است و این موضوع سبب ترس و وحشت دشمنان است.
وی خاطرنشان کرد: پیروزی ملت لبنان و غزه در جنگ با دشمنان با الگوگیری از ایران و فرهنگ ایثار و مقاومت مردم کشورمان بوده که در برابر دشمنان ایستادگی کردند و دشمنان خود را مغلوب ساختند.