ابوترابی: تدابیر رهبری دشمن را  در مذاکرات اخیر ناکام گذاشت
ابوترابی: تدابیر رهبری دشمن را  در مذاکرات اخیر ناکام گذاشت

اصفهان-ایرنا-عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید، با نرمش قهرمانانه خود توانست حق غنی سازی اورانیوم را به نام ایران در جهان ثبت کند. ابوالفضل ابوترابیˈ روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، کارنامه یکصد روزه دولت یازدهم در دیپلماسی و سیاست خارجی را موفق ارزیابی […]

اصفهان-ایرنا-عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید، با نرمش قهرمانانه خود توانست حق غنی سازی اورانیوم را به نام ایران در جهان ثبت کند.

ابوالفضل ابوترابیˈ روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، کارنامه یکصد روزه دولت یازدهم در دیپلماسی و سیاست خارجی را موفق ارزیابی کرد و افزود: توافق ژنو یک حماسه بزرگ در موضوع هسته ای صلح آمیز کشور است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سه سخنرانی اخیر خود با روشنگری و رهنمودهایشان، دشمن را در رسیدن به خواسته های خود ناکام گذاشتند.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون از توابع اصفهان به رسمیت شناختن حق هسته ای ایران را مدیون رهنمودها و حمایت رهبری، اسقامت مردم و دیپلماسی فشرده و قوی دولت روحانی دانست.

ابوترابی با بیان اینکه مباحث جزئی که مطرح می شود اهمیت زیادی ندارد، تصریح کرد: در این راستا رژیم غاصب صهیونیستی و برخی از کشورهای حامی آن سمپاشی هایی می کنند که کاری غیر از این نمی توانند انجام دهند.

ابوترابی با بیان ناکامی دشمن در اختلاف افکنی و ایجاد دو دستگی در فضای کشور افزود: با درایت و حمایت جانانه رهبری و دیپلماسی قوی دولت روحانی تیر دشمن به سنگ خورد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیپلماسی قوی ایران ابراز امیدواری کرد که موفقیت های دولت تدبیر و امید ادامه یابد.