حضور فوتبال ساحلی نجف آباد در بین چهار تیم جوان برتر کشور
حضور فوتبال ساحلی نجف آباد در بین چهار تیم جوان برتر کشور

رشت – ایرنا – رییس کمیته فوتبال ساحلی گیلان از برگزاری مرحله نهایی و پایانی نخستین دوره رقابت های فوتبال ساحلی جوانان کشور در رودسر خبر داد. ˈبهمن جمشیدیˈ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در رودسر اظهار کرد: این رقابت ها با شرکت چهار تیم شامل نجف آباد اصفهان، بندرگناوه بوشهر، شباب کرمانشاه […]

رشت – ایرنا – رییس کمیته فوتبال ساحلی گیلان از برگزاری مرحله نهایی و پایانی نخستین دوره رقابت های فوتبال ساحلی جوانان کشور در رودسر خبر داد.

ˈبهمن جمشیدیˈ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در رودسر اظهار کرد: این رقابت ها با شرکت چهار تیم شامل نجف آباد اصفهان، بندرگناوه بوشهر، شباب کرمانشاه و خزر رودسر از گیلان به مدت سه روز طی نوزدهم تا بیست و یکم ماه جاری در ساحل دریای رودسر برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات بصورت دوره ای برگزار و تیم قهرمان به عنوان قهرمان باشگاه های ایران شناخته می شود.

رییس کمیته فوتبال ساحلی گیلان اظهار کرد: مرحله مقدماتی این رقابت ها در گروه شمال کشور با شرکت شش تیم خزر رودسر ، شباب کرمانشاه، ایرمان سمنان، پایانه های همدان، فائز کاران ساری و شهرداری تبریز در رودسر برگزار شده بود که دو تیم خزر رودسر و شباب کرمانشاه از گروه شمال و نجف آباد اصفهان و بندر گناوه بوشهر از گروه جنوب به مرحله نهایی و پایانی راه یافتند .

به گفته وی، این مسابقات زیر نظر فدراسیون فوتبال ساحلی ، کمیته فوتبال ساحلی گیلان و هیات فوتبال رودسر برگزار می شود.

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد