نجف آباد سومی هندبال ساحلی کشور را کسب کرد
نجف آباد سومی هندبال ساحلی کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،محسن آریا  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درمسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور ۱۰ تیم شرکت داشتند اظهارکرد: این مسابقات که در پایگاه مسابقات هندبال ساحلی بوشهر برگزار شده است پس از انجام ۲۸ بازی  تیم فولاد سپاهان اصفهان به قهرمانی مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور دست یافت. وی با […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،محسن آریا  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درمسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور ۱۰ تیم شرکت داشتند اظهارکرد: این مسابقات که در پایگاه مسابقات هندبال ساحلی بوشهر برگزار شده است پس از انجام ۲۸ بازی  تیم فولاد سپاهان اصفهان به قهرمانی مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور دست یافت.

وی با بیان اینکه  مرحله فینال و رده بندی این مسابقات پیش از ظهر امروز در ساحل بوشهر برگزار شد تصریح کرد:در مرحله رده بندی تیم‌های مرودشت با نجف‌آباد اصفهان با هم روبه‌رو شدند  که در این بازی   تیم نجف‌آباد اصفهان  در ضربات پنالتی به برتری دست یافت و مقام سومی این مسابقات را از آن خود کرد.

دبیر هیئت هندبال بوشهر از دیدار دو تیم نوید فلز بوشهر و فولاد سپاهان اصفهان در فینال این مسابقه تصریح کرد: این دیدار که در وقت قانونی به مساوی رسید تیم هندبال فولاد سپاهان اصفهان توانست  درضربات پنالتی بر حریف خود چیره شود وبه مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

وی گفت: تیم نوید فلز بوشهر دوم و نجف‌آباد اصفهان سوم شد.

آریا همچنین از برگزاری مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور در بوشهر خبرداد و گفت: این مسابقات سوم دی ماه امسال با شرکت ۱۶ تیم از سراسر کشور به مدت ۷ روز در بوشهر برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش قوانین و مقررات نوین داوری هندبال دربوشهر را از دیگر برنامه‌های هندبال بوشهر دراین هفته بوشهر اعلام کرد وگفت: این همایش با حضور ۱۰۰ داور کشوری در دو بخش زیر نظر داوود توکلی رئیس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا به مدت دو روز در محل سالن همایش هتل ورزش بوشهر برگزار شد.