کاپ اخلاق مسابقات کشتی قهرمانی کشور به کهریزسنگ رسید
کاپ اخلاق مسابقات کشتی قهرمانی کشور به کهریزسنگ رسید

مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان استان اصفهان جام شهدای ورزشکار انتخابی مسابقات کشتی کشور در کاشان با قهرمانی تیم کشتی آکادمی ذاکری اصفهان و کسب مقام دومی کاشان به پایان رسید. ه گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در پایان رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان استان اصفهان جام شهدای ورزشکار انتخابی مسابقات کشتی کشور که به میزبانی هیئت کشتی […]

مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان استان اصفهان جام شهدای ورزشکار انتخابی مسابقات کشتی کشور در کاشان با قهرمانی تیم کشتی آکادمی ذاکری اصفهان و کسب مقام دومی کاشان به پایان رسید.

ه گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در پایان رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان استان اصفهان جام شهدای ورزشکار انتخابی مسابقات کشتی کشور که به میزبانی هیئت کشتی کاشان در سالن شهدای بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد در مجموع امتیازات تیمی کشتی‌گیران تیم آکادمی ذاکری با کسب ۷۳ امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند و تیم‌های کشتی کاشان و شاهین اصفهان به ترتیب با کسب ۷۰ و ۵۷ امتیاز جایگاه دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند.

در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۳۴۷ کشتی‌گیر از شهرستان‌های کاشان، اصفهان، زیرین شهر، نجف‌آباد، گز و برخوار، فلاورجان، میان دشت، باغ بهادران، شهررضا، کهریزسنگ، مبارکه ، گلپایگان، گوگد، فریدون شهر، خوانسار، داران، شاهین‌شهر، برخوار، نطنز، تخت و کوثر ملک شهر و در قالب ۲۰ تیم برگزار شد شرکت‌کنندگان رقابت‌های خود را از ساعت هشت صبح روز جمعه ۱۵ آذرماه بر روی چهار تشک کشتی در سالن فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان آغاز کردند و بعد از ۱۵ ساعت رقابت سخت و نفس‌گیر در ۱۰ وزن نفرات برتر اوزان مختلف را معرفی کردند.

در پایان این مسابقات و در وزن ۴۲ کیلوگرم علی‌اکبر اکبری از آکادمی ذاکری به مقام قهرمانی رسید، اسماعیل صالحی از شاهین اصفهان به مقام نایب قهرمانی نایل شد و علیرضا امینی از کهریزسنگ و سیدمحمد جعفری از شاهین اصفهان به طور مشترک مقام سوم مسابقات را کسب کردند.

در وزن ۴۶ کیلوگرم، جواد جعفری از کهریزسنگ به مقام اول رسید، علی علی‌پور مقام دوم را کسب کرد، محمد جواد کدخدایی از کاشان و کوروش شیخ انصاری از گلپایگان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن ۵۰ کیلوگرم، حامد سلطانی از تیم ذاکری اصفهان عنوان قهرمانی را کسب کرد، حمیدرضا مقصودی از تیم شاهین نایب قهرمان شد و مرتضی نیک‌پور از کاشان و آرین فخاری از گلپایگان به طور مشترک عنوان سومی مسابقات را به نام خود ثبت کردند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، علی رحیمی از مبارکه بر سکوی نخست ایستاد، وحید هاشمی از شاهین اصفهان دوم شد و سینا مردادی و علی‌اکبر کریمیان به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

در وزن ۵۸ کیلوگرم، مهرزاد رهنما از تیم ذاکری اصفهان اول شد، علی آنالویی از تختی اصفهان مقام دومی را کسب کرد و سیدرضا واسعی از کاشان و حسن نیازی از شاهین اصفهان به طور مشترک سوم در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، احسان شیرانی از ذاکری اصفهان به مقام قهرمانی رسید، علیرضا باباچی از مبارکه نایب قهرمانی شد و میلاد بهرامی از فریدون شهر و فرزاد محمدی از ذاکری اصفهان طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم، محمدرضا مقصودی از شاهین عنوان نخست را به خود اختصاص داد، رسول منتظری از نجف‌آباد عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و آرمان کرباسی از کهریزسنگ و ابوالفضل تقی‌زاده از کاشان به طور مشترک مقام سوم را به نام خود ثبت کردند.

در وزن ۷۶ کیلوگرم، علیرضا طغیانی بر سکوی نخست ایستاد، سینا سحرخوان از مبارکه دوم شد و محسن آخوندی از کاشان به همراه مجید میرزایی از نجف‌آباد به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم، مهران مؤمنی از مبارکه عنوان قهرمانی را کسب کرد، سجاد حیدری از کاشان نایب قهرمان شد و محمد نادری از نجف‌آباد و محمدصادق غلامی از کاشان مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، سیدعلی میرباقری از تیم ذاکری اصفهان بر سکوی نخست ایستاد، محمد نوریان از کهریزسنگ بر جایگاه دوم تکیه زد و محمدحسین شیرمحمدی از گلپایگان سوم شد.

نفرات اول اوزان مختلف به عنوان نمایندگان استان اصفهان و در قالب تیم منتخب کشتی این استان در مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی کشور که طی مدت دو روز ۲۴ و ۲۵ آذرماه در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

در پایان این رقابت‌ها تیم کهریزسنگ به عنوان تیم اخلاق، معین کاظمی از کاشان به عنوان کشتی‌گیر اخلاق و علیرضا طغیانی از باغ بهادران به عنوان کشتی‌گیر فنی انتخاب و معرفی شدند.

این مسابقات را ۱۸ داور کشتی استان اصفهان قضاوت کردند که از این تعداد هشت داور از شهرستان کاشان بودند.

مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان استان اصفهان جام شهدای ورزشکار انتخابی مسابقات کشتی کشور توسط هیئت کشتی کاشان و با همکاری اداره ورزش و جوانان کاشان، فرش پرشین تهران و کانون بسیج ورزشکاران کاشان برگزار شد.