سگ تجسس هلال احمر نجف آباد در فیلم جدید پور احمد
سگ تجسس هلال احمر نجف آباد در فیلم جدید پور احمد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اصفهان، ˈمهدی کاظمیˈ افزود: در پی درخواست انجمن سینمایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از هلال احمر استان مبنی بر همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان نجف آباد با مسئولین تهیه فیلم سینمایی ˈ۵۰ قدم آخرˈ این اقدام انجام شد. وی اظهار کرد: […]

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اصفهان، ˈمهدی کاظمیˈ افزود: در پی درخواست انجمن سینمایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از هلال احمر استان مبنی بر همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان نجف آباد با مسئولین تهیه فیلم سینمایی ˈ۵۰ قدم آخرˈ این اقدام انجام شد.

وی اظهار کرد: در این راستا عوامل تهیه کننده این فیلم سینمایی در بازدید از محل آمادگی و نگهداری سگ های تجسس هلال احمر استان واقع در شهرستان نجف آباد، با مشاهده توانمندیهای بالقوه سگ تجسس جمعیت، «باستی» به عنوان یکی از نقش های این فیلم انتخاب شد.

«عباس لطفی» مربی سگ تجسس هلال احمر استان اصفهان نیز گفت: فیلم برداری پلانهای باستی در این فیلم حدود ۱۰ روز به طول انجامید و توانایی فوق العاده این سگ باعث پررنگ تر شدن نقشش در این فیلم شد.

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی ˈ۵۰قدم آخرˈ با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی ˈکیومرث پوراحمدˈ، سرگذشت واقعی یکی از نیروهای لشکر زرهی هشت نجف اشرف در جنگ تحمیلی را روایت می کند که ˈبابک حمیدیانˈ و ˈطناز طباطباییˈ بازیگران اصلی این اثر هستند.

قرار است این فیلم در جشنواره بین المللی فجر امسال به نمایش گذاشته شود.