گردهمایی ایثارگران نجف آباد با حضور رئیس کمیته ایثارگران مجلس
گردهمایی ایثارگران نجف آباد با حضور رئیس کمیته ایثارگران مجلس

با دعوت ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، نجف آباد پنج شنبه هفته جاری همزمان با برگزاری مراسم نماز مغرب و عشاء میزبان دکتر مجتبی رحماندوست رئیس کمیته ایثارگران مجلس خواهد بود. مجتبی رحماندوست متولد ۱۳۳۳ نویسنده و شاعر و برادر مصطفی رحماندوست می‌باشد. او در سال ۱۳۶۲ […]

با دعوت ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، نجف آباد پنج شنبه هفته جاری همزمان با برگزاری مراسم نماز مغرب و عشاء میزبان دکتر مجتبی رحماندوست رئیس کمیته ایثارگران مجلس خواهد بود.

مجتبی رحماندوست متولد ۱۳۳۳ نویسنده و شاعر و برادر مصطفی رحماندوست می‌باشد. او در سال ۱۳۶۲ از طریق مسجد محل به صورت بسیجی به جبهه اعزام شد و در جنگ تحمیلی ایران و عراق از ناحیه یک دست و یک پا مجروح گردید. او دارای مطالعات حوزوی بوده و دکترای تخصصی ادبیات عرب نیز دارد.

مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و معاونت فرهنگی و هنری بنیاد مستضعفان و جانبازان از جمله مسئولیت‌های گذشته او محسوب می‌شوند. مجتبی رحماندوست هم‌اکنون در عین تدریس در دانشگاه تهران یکی از اعضای فرهنگستان هنر و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین می‌باشد.

او از سال ۱۳۷۶ در ۲ دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و همچنین دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران بود. اما احمدی نژاد در سال ۱۳۸۹ وی را به دلیل موضع گیری او علیه برخی نزدیکانش، پس از ۱۳ سال از این سمت معزول کرد.