قرآن آموزان مهد قرآن نجف آباد گواهینامه دار شدند
قرآن آموزان مهد قرآن نجف آباد گواهینامه دار شدند

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ۲۰۰ نفر از قرآن‌آموزان استان اصفهان در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه حفظ ۲۰ جزء و کل قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی شدند. ابوالفضل یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: […]

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ۲۰۰ نفر از قرآن‌آموزان استان اصفهان در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه حفظ ۲۰ جزء و کل قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی شدند.

ابوالفضل یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این قرآن‌آموزان توانسته بودند در آزمون‌های حفظ ۲۰ جزء و کل قرآن کریم که توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مهرماه ۹۱ و اردیبهشت ۹۲ برگزار شد، نمره قبولی کسب کنند.

وی ادامه داد: حافظانی که موفق به دریافت گواهینامه از سوی معاونت قرآن و عترت وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند، مربوط به قرآن‌آموزان موسسات فرهنگی و قرآن و عترت جامعه‌القرآن اصفهان، نورالانوار، ثامن الائمه، مهر ولایت جهان امروز، مهد قرآن شهررضا، مهد قرآن خوانسار، مهد قرآن آران و بیدگل، حافظان وحی کاشان، مهد قرآن نجف‌آباد، مهد قرآن گرگاب، مهد قرآن شاهین شهر، مهد قرآن خمینی شهر، مهد قرآن درچه، مهد قرآن دهاقان، مهر ولایت برخوار، مهد قرآن آل‌یاسین فلاورجان، دارالقرآن نورالهدی شهر کلیشاد، دارالقرآن بهارستان و مهد قرآن گوگد گلپایگان هستند.

گفتنی است که گواهینامه این قرآن‌آموزان از سوی معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به موسسات قرآنی آنان ارسال شده است.