وحدت حوزه و دانشگاه سبب تامین نیاز مادی و معنوی جامعه می‌شود
وحدت حوزه و دانشگاه سبب تامین نیاز مادی و معنوی جامعه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: وحدت حوزه و دانشگاه‌ها باعث تامین نیاز مادی و معنوی جامعه می شود و نقش موثری در اثرگذاری کشور در عرصه بین‌المللی و سرعت بخشیدن به به پیشرفت کشور دارد. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تیران و کرون با اشاره به […]

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: وحدت حوزه و دانشگاه‌ها باعث تامین نیاز مادی و معنوی جامعه می شود و نقش موثری در اثرگذاری کشور در عرصه بین‌المللی و سرعت بخشیدن به به پیشرفت کشور دارد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تیران و کرون با اشاره به ۲۷ آذر روز اتحاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حوزه و دانشگاه از نظر تامین نیاز معنوی و مادی جامعه، دو بال برای پیشرفت و سعادت کشور هستند.

وی افزود: باید به نیازهای معنوی و مادی کشور که توسط حوزه‌های علمیه و دانشگاه تامین می‌شود، به طور همزمان و یکسان توجه کرد زیرا معنویت و مادیت کشور در یک فرایند موازی و منطقی باید طی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر نگاه مادی و معنوی یکسانی داشته باشیم، آن‌گاه شاهد سعادت و پیشرفت همه جانبه کشور در ابعاد مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه کشور برای اثرگذاری در عرصه بین‌المللی نیازمند یک ایدئولوژی قوی است، تصریح کرد: در این ایدولوژی باید نگاه به معنویت که از سوی حوزه‌های علمیه انجام می‌شود و بعد مادی که همان مهندسی دانشگاه‌ها بوده تقویت شده و مورد توجه قرار گیرد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه‌ها نقش موثری در اثرگذاری کشور در عرصه بین‌المللی و سرعت بخشیدن به به پیشرفت کشور دارد.