کشف بیش از دو کیلوگرم  شیشه در نجف آباد
کشف بیش از دو کیلوگرم  شیشه در نجف آباد

اصفهان – ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد استان اصفهان گفت: دو کیلو و ۴۱۳ گرم مواد مخدر روانگردان از نوع شیشه در این شهرستان کشف شد. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ ˈعلی جعفری نژادˈ افزود: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در باره فعالیت قاچاقچیان […]

اصفهان – ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد استان اصفهان گفت: دو کیلو و ۴۱۳ گرم مواد مخدر روانگردان از نوع شیشه در این شهرستان کشف شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ ˈعلی جعفری نژادˈ افزود: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در باره فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ، فردی که قصد توزیع شیشه در سطح شهرستان داشت شناسایی شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد قصد دارد یک محموله مواد روان گردان شیشه را با استفاده از یک دستگاه خودرو از یکی از استان های همجوار وارد این شهرستان کند.

وی اظهار کرد: با مشخص شدن این موضوع، عملیات ویژه ای برای دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با استقرار در مبادی ورودی و کنترل خودروهای عبوری سرانجام خودروی مذکور را با دو سرنشین که پدر و پسر بودند شناسایی و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد افزود: پس از متوقف کردن خودرو ماموران با هماهنگی با مقام قضایی از خودرو بازرسی کردند و در نتیجه مقدار دو کیلو و ۲۰ گرم شیشه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی از محل سکونت متهمان ۳۹۳ گرم دیگر روانگردان از نوع شیشه کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: دو متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.