در کمتر از چهل روز ؛ نجف آباد دومین خیر سرشناس خود را از دست داد
در کمتر از چهل روز ؛ نجف آباد دومین خیر سرشناس خود را از دست داد

خبرگزاری ایمنا: همزمان با برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت مهندس اسداله ولایتی یکی از بنیانگذاران خیریه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نجف آباد،این شهرستان شاهد عروج حجت الاسلام و المسلمین مصطفی قاهری روحانی خیری بود که حضور در جمع موسسین حوزه علمیه جدید شهرستان و حسینیه نجف آبادیها در مشهد مقدس از درخشان ترین نقاط […]

خبرگزاری ایمنا: همزمان با برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت مهندس اسداله ولایتی یکی از بنیانگذاران خیریه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نجف آباد،این شهرستان شاهد عروج حجت الاسلام و المسلمین مصطفی قاهری روحانی خیری بود که حضور در جمع موسسین حوزه علمیه جدید شهرستان و حسینیه نجف آبادیها در مشهد مقدس از درخشان ترین نقاط کارنامه زندگی اش به شمار می رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد حجت الاسلام قاهری که از اولین روزهای پیروزی انقلاب کارهای خیریه گسترده ای را در روستاهای محروم شهرستان آغاز کرده بود تا آخرین روزهای عمر پر برکت خود فعالیت در مجموعه های مانند خیریه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، ثامن الائمه و حرکت های خودجوش مردمی کمک به مستمندان را ادامه داده بود.

حضور در بین موسسین حسینیه و زائر سرای نجف آبادیها در مشهد را نیز باید از جمله درخشان ترین نقاط کارنامه زندگی این روحانی سرشناس شهرستان به شمار آورد به طوریکه درحال حاضر این مجموعه منحصر به فرد را باید در زمره بهترین اماکن ویژه زائران در نزدیک ترین نقطه به حرم رضوی دانست.

لازم به ذکر است که حدود چهل روز پیش نیز مهندس اسداله ولایتی یکی از موسسین و حامیان خیریه قمر بنی هاشم (ع) که در حال حاضر بیش از دوازده هزار بیمار خاص استان را تحت پوشش خود دارد به دلیل ایست قلبی ناباورانه به دیار باقی شتافته بود.

ولایتی که مدیر عاملی شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان یکی از بزرگترین و معروف ترین تولید کنندگان قطعات صنعت گاز کشور را نیز بر عهده داشت در طول عمر خود علاوه بر کمک های نقدی و معنوی به خیریه های مختلف، منزل مسکونی و بخشی از زمین های خود را نیز برای ایجاد دفتر مرکزی خیریه و مرکز در دست احداث دیالیز آن اهدا کرده بود.

یکی از مدیران کنونی این خیریه پس از فوت ولایتی گفته بود:« مطمئنا این ضایعه دردناک کمر ما را شکست و نگرانی ما را برای تامین نیازهای بیماران تحت پوشش خیریه را افزایش داده است.»