مدیر جدید آب و فاضلاب نجف آباد معارفه شد
مدیر جدید آب و فاضلاب نجف آباد معارفه شد

خبرگزاری ایمنا: در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان ضمن تقدیر از زحمات احمد زاده مدیر پیشین آب و فاضلاب شهری نجف آباد، مجیدی که پیش از  این مسئولیتی مشابه در تیران بر عهده داشت به عنوان ساکن جدید اتاق مدیریت این مجموعه معارفه شد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد به نظر […]

خبرگزاری ایمنا: در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان ضمن تقدیر از زحمات احمد زاده مدیر پیشین آب و فاضلاب شهری نجف آباد، مجیدی که پیش از  این مسئولیتی مشابه در تیران بر عهده داشت به عنوان ساکن جدید اتاق مدیریت این مجموعه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد به نظر می رسد مهمترین چالش پیش روی مجیدی مدیر جدید آب و فاضلاب شهری نجف آباد، مقابله با بحران خشکسالی موجود و حل مشکل هفده ساله ناتمام ماندن طرح فاضلاب شهری نجف آباد به شمار آیند که در صورت عدم حل آنها می توان روزهای بسیار سختی را برای این مدیر میان سال نجف آبادی پیش بینی کرد.

البته مجیدی که به گفته برخی روزهای نسبتا موفقی را در تیران برای کارنامه اجرایی اش به ثبت رسانده با همکاری خوب تمامی ارگان های مرتبط طرح اجرای فاضلاب تیران را در  حدود شش ماه از نقطه صفر به نقطه آغاز عملیات حفاری در چندین نقطه این شهرستان رسانده که این امر را شاید بتوان مهمترین دلیل برای انتخاب محل جدید مدیریت او به شمار آورد.

لازم به ذکر است که در اجرای فاضلاب تیران برای اولین بار در کشور از مکانیزم عقد قرارداد بیع – فاینانس بهره گرفته شده که در آن علاوه بر مشارکت مالی شهروندان در قالب پرداخت حق انشعاب فاضلاب در بازه ای سه ساله، پیمانکار طرف قرارداد نیز امکان استفاده از برخی سود حاصله از اجرای تصفیه خانه فاضلاب را نیز پیدا کرده است.

فاضلاب هفده ساله نجف آباد در طول سالهای اخیر علاوه بر شعار تبلیغاتی کاندیداهای مجلس و شورای شهر به عنوان مهمترین چالش و  دغدغه ساکنین این شهرستان نیز تبدیل شده است.