رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد:این دانشگاه الگوی موفق جهانی در آموزش عالی خصوصی است
رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد:این دانشگاه الگوی موفق جهانی در آموزش عالی خصوصی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی الگویی موفق در آموزش عالی خصوصی در سطح جهان است و به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری و غیر دولتی جهان که بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، توانسته است موفقیت‌های خود را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی بر همگان اثبات کند. […]

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی الگویی موفق در آموزش عالی خصوصی در سطح جهان است و به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری و غیر دولتی جهان که بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، توانسته است موفقیت‌های خود را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی بر همگان اثبات کند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، امیری در دیدار با رییس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه الجزایر با اشاره به تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله دانشگاه اظهارکرد: در سند چشم انداز ۲۰ ساله این دانشگاه مقرر گردیده که به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه در داخل کشور با پشتوانه بین المللی باشیم.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکتری حرفه‌ای از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند و اکنون با داشتن بیش از ۲۳ هزار دانشجو و امکانات آموزشی و پژوهشی و آزمایشگاهی بسیار مطلوب تلاش می‌کند با بهره گیری از استادان مجرب، نیروهای متخصص و متعهد تربیت و تحویل جامعه اسلامی دهد.

هم‌چنین رییس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه الجزایر گفت: این افتخار را داشتم که از توانمندی‌های این واحد دانشگاهی را بازدید کنم که برای من بسیار مفید و آموزنده بود و باید بگویم دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد یک شهر دانشگاهی است.

دکتر فیلالی افزود: این دانشگاه بسیار بزرگ و زیبا بود که علاوه بر امکانات علمی، تحقیقاتی و آموزشی امکانات تفریحی و ورزشی بسیار خوبی دارد و همچنین مسجد بسیار زیبا که فکر می‌کنم سبک جدید معماری ایرانی است.

وی در پایان از سفرش به ایران و این دانشگاه ابراز خوشحالی کرد و گفت: من تازه ایران را شناختم ایرانی که مردمی با صفا مهمان نواز و باهوش دارد.