برگزاری کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها در دانشگاه آزاد نجف آباد
برگزاری کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها در دانشگاه آزاد نجف آباد

دومین کنفرانس ملی «مهندسی صنایع و سیستم‌ها»، ۶ و ۷ اسفندماه امسال به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا منطقه اصفهان، سید محمد امیری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اظهار کرد: مدیریت و برنامه ریزی برای گردآوری و ارائه دستاوردهای علمی و فناوری از رسالت‌های […]

دومین کنفرانس ملی «مهندسی صنایع و سیستم‌ها»، ۶ و ۷ اسفندماه امسال به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا منطقه اصفهان، سید محمد امیری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اظهار کرد: مدیریت و برنامه ریزی برای گردآوری و ارائه دستاوردهای علمی و فناوری از رسالت‌های مهم هر دانشگاه است، گردهمایی سالانه پژوهشگران و صاحبنظران در عرصه‌های مختلف دانشگاه و صنعت جهت ارائه و معرفی دستاوردهای جدید علمی تخصصی و بحث و تبادل نظر پیرامون آنها با محوریت مقالات علمی، یکی از راهکارهای گسترش علم و توسعه فناوری است.

وی ادامه داد: از این رو بر آن شدیم تا با برگزاری دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در اسفندماه سال ۱۳۹۲ میزبان پژوهشگران و اندیشمندان از سراسر مراکز آموزشی و پژوهشی کشور باشیم تا با همنشینی و هم اندیشی در مسیر توسعه آگاهی و تخصص در ایران اسلامی گام برداریم.

وی از جمله محورهای این کنفرانس را بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی ریاضی، کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در مهندسی صنایع، پیش بینی و شبیه‌سازی سیستم‌ها، سیستم‌های ساخت و تولید پیشرفته، هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره، مدیریت و مهندسی کیفیت و مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه و … عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.ncies.ir مراجعه کنند.