سوگواری نجف آباد برای مفسر قرآن خود
سوگواری نجف آباد برای مفسر قرآن خود

پایگاه خبری شهرداری نجف آباد: نجف آباد مفسر قرآن و خطیب توانای خود حجت الاسلام  و المسلمین سید هادی طباطبایی را که عمری در مسیر پرورش طلاب حوزه علمیه و ارشاد جامعه رنج برده بود را با خاکسپاری در جنت الشهداء از دست داد. مراسم ختم این روحانی سرشناس  منطقه یزدانشهر نیز از ساعت ۸ […]

پایگاه خبری شهرداری نجف آباد: نجف آباد مفسر قرآن و خطیب توانای خود حجت الاسلام  و المسلمین سید هادی طباطبایی را که عمری در مسیر پرورش طلاب حوزه علمیه و ارشاد جامعه رنج برده بود را با خاکسپاری در جنت الشهداء از دست داد.

مراسم ختم این روحانی سرشناس  منطقه یزدانشهر نیز از ساعت ۸ تا ۱۱ سه شنبه هفته جاری در محل مسجد جامع ولیعصر یزدانشهر برگزار خواهد شد و در همین روز نیز دفتر امام جمعه و   شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان به پاس گرامیداشت مقام این عالم ربانی، میزبان مردم پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نجف آباد خواهند بود.

مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نیز علاوه بر سالن شماره یک گلزار شهدا و از ساعت ۳۰/۲ تا ۳۰/۴ در پنج شنبه هفته جاریف پس از نماز مغرب و عشاء نیز به میزبانی مسجد جامع ولیعصر یزدانشهر برگزار خواهد شد.

پیکر این عالم سرشناس نجف آبادی که سابقه امامت جمعه علویجه در اوایل پیروزی انقلاب را در کارنامه خود دارد صبح روز دوشنبه پس از تشییع در یزدانشهر از محل مسجد جامع نجف آباد با حضور امام جمعه، تعدادی از مسئولان و مردم برای خاکسپاری در گلزار شهدا  تشییع شد.