ابوترابی خبر داد:موافقت سازمان محیط زیست برای سرمایه گذاری در قمشلو
ابوترابی خبر داد:موافقت سازمان محیط زیست برای سرمایه گذاری در قمشلو

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان تیران و کرون و نجف آباد از موافقت سازمان محیط زیست برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در قلعه تاریخی قمشلو تیران خبر داد. ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: قلعه تاریخی قمشلو […]

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان تیران و کرون و نجف آباد از موافقت سازمان محیط زیست برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در قلعه تاریخی قمشلو تیران خبر داد.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: قلعه تاریخی قمشلو تیران فرصتی برای جذب گردشگر و سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغال زایی است.

وی افزود: این قلعه در منطقه حفاظت شده قمشلو قرار دارد که موافقت محیط زیست برای استفاده و بهره برداری از این قلعه و تردد مسافران لازم است که در این خصوص مذاکراتی انجام و سازمان محیط زیست برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در قلعه تاریخی قمشلو تیران موافق کرد.

ابوترابی با اشاره به برنامه بلند مدت شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون تصریح کرد: در افق بلند مدت این دو شهرستان جذب حداقل ۲۰ درصد از گردشگران استان اصفهان در این دو شهرستان و بازدید از آثار تاریخی بی نظیر و کم نظیر منطقه مورد توجه و پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون ظرفیت های بالای گردشگری دارند که باید از این ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف و فعالیت های اقتصادی و گردشگری استفاده و سرمایه گذارانی برای این مناطق جذب شود.