کشف ۹۱ درصد سرقت ها در نجف آباد
کشف ۹۱ درصد سرقت ها در نجف آباد

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان نجف آباد ،۹۱ درصد سرقت ها طی ماه گذشته کشف و مالباختگان آن شناسایی شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ ” علی جعفری نژاد ” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان با بیان اینکه پلیس بدنبال ارتقاء احساس امنیت و آسایش مردم است گفت:۹۱ درصد سرقت های صورت گرفته […]

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان نجف آباد ،۹۱ درصد سرقت ها طی ماه گذشته کشف و مالباختگان آن شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ ” علی جعفری نژاد ” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان با بیان اینکه پلیس بدنبال ارتقاء احساس امنیت و آسایش مردم است گفت:۹۱ درصد سرقت های صورت گرفته در ماه گذشته با تلاش ماموران پلیس این شهرستان کشف شده است .

وی افزود: در این مدت ۱۰۰ درصد سرقت های احشام ، خودرو و دخل زنی ، ۹۸ درصد سرقت از اماکن خصوصی ، ۸۷ درصد سرقت های منزل و ۸۹ درصد سرقت های داخل خودرو نیز کشف شده است.

سرهنگ جعفری نژاد در ادامه به کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری اشاره و بیان داشت: آموزش و فرهنگ سازی رمز موفقیت پلیس در کنترل ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی بوده است .

وی با بیان اینکه در امر آموزش باید به همه جامعه توجه و با هر قشر به صورت جداگانه کار کرد، ابراز امیدواری نمود:با اجرای توصیه های انتظامی و هشدار پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت ها و کاهش تصادفات بتوانیم در ارتقاء احساس امنیت و آسایش مردم که حق تک تک افراد جامعه است،تلاش کنیم.