پرسش و پاسخ اعضا شورا و شهردار نجف آباد با مردم ویلاشهر
پرسش و پاسخ اعضا شورا و شهردار نجف آباد با مردم ویلاشهر

در اولین جلسه از مجموعه برنامه های پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر و مدیران ارشد شهرداری نجف آباد با مردم،مسجد قبا ویلاشهر شاهد نشست صمیمی مردم ششمین منطقه شهر نجف آباد با منتخبان خود بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در این برنامه که با حضور پزشکی ،یوسفی نژاد، حاجی صادقیان، […]

در اولین جلسه از مجموعه برنامه های پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر و مدیران ارشد شهرداری نجف آباد با مردم،مسجد قبا ویلاشهر شاهد نشست صمیمی مردم ششمین منطقه شهر نجف آباد با منتخبان خود بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در این برنامه که با حضور پزشکی ،یوسفی نژاد، حاجی صادقیان، اکرامیان،حجتی،فتحیان، آسیابانی، مومنی،اله آبادی و حقیقی از شورای شهرو منتظری شهردار، مغزی معاون مالی اداری و تنی چند از مدیران ارشد شهرداری برگزار شد استقلال شهرداری ویلاشهر،درمانگاه شبانه روزی، زمین چمن ورزشی،تابلو ورودی ویلاشهر،آسفالت و روشنایی بلوار آزادگان، ایمن سازی تردد در اطراف کانال آب ورودی و زیرگذر های دانشگاه آزاد و شهرک صنعتی منتظریه به عنوان مهمترین مشکلات این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در این جلسه همچنین شرکت کنندگان در خصوص مسائلی مانند پل ارتباطی گلدشت،دفع آبهای سطحی، نبود یک بازار محلی مناسب،مشکل چمن سالن ولیعصر، برخی اشکالات مربوط به میدان جدید التاسیس ویلاشهر و خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی به این منطقه نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

توضیحات اکرامیان در خصوص درمانگاه ویلاشهر، اعلام منتظری شهردار نجف آباد در خصوص ادامه پیگیری ساخت و بهره برداری از زیر گذر دانشگاه آزاد و حل مشکل عبور خط لوله نفت از ویلاشهر و اعلام برنامه ریزی جهت طراحی و ساخت المانی شایسته ویلاشهر در مسیر ورودی اصلی آن که تا نوروز ۹۳ اجرایی خواهد شد دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه را تشکیل میداد.

ایمن سازی بلوار ورودی ویلاشهر با همکاری آب منطقه ای، رفع معضل روشنایی بلوار ورودی ویلاشهر با تعامل سازنده با اداره برق استان،برنامه ریزی جهت دفع اصولی آبهای سطحی و در نظر گرفتن هزینه اجرایی آن در بودجه سال آینده، تعامل با استانداری و شهرداری اصفهان جهت حل مشکل خطوط اتوبوسرانی اصفهان به ویلاشهر و آغاز عملیات اجرای آسفالت معابر شهری همزمان با مساعد شدن شرایط جوی دیگر موارد مطرح شده در اولین جلسه پرسش و پاسخ مردمی شورای شهر و شهرداری نجف آباد را تشکیل میداد.

توضیحات اعضای شورای شهر در خصوص مشکلات ویلاشهر
در ادامه این جلسه نیز اعضای شورای شهر نجف آباد در مورد برخی از مسائل مطرح شده به ارائه توضیحاتی پرداختند و در پایان نیز حجت الاسلام فاطمی امام جمعه ویلاشهر با تشکر از برگزاری چنین جلساتی نیاز ویلاشهر به چهار مسجد جدید، لزوم ساخت مصلی نماز جمعه،برگزاری نماز جماعت در پارکها و ایجاد یک مجموعه فرهنگی را به عنوان بخشی از مشکلات این منطقه بر شمرد.
توضیحات یوسفی نژاد در خصوص زیرگذر شهرک صنعتی و لوله نفت، اعلام اله آبادی در خصوص پیگیری مشکلات ورزشی منطقه و اعلام مومنی در خصوص بودجه صد میلیون تومانی مورد نیاز جهت چمن کاری زمین ورزشگاه در تملک اداره تربیت بدنی از دیگر اظهار نظر های اعضای شورای شهر در این جلسه به شمار می آیند.
اعلام ادامه روند پیگیری حل مشکل فاضلاب نجف آباد بزرگ طی تعاملات جدید شکل گرفته در شهرستان و استان توسط فتحیان،تاکید بر به حق بودن مطالبات مطرح شده مردم توسط آسیابانی،تشکر حجتی از نمازگزاران حاضر و اظهار امیدواری جهت حل معضلات موجود توسط حجتی و مفید بودن برگزاری چنین جلساتی در سخنان حاجی صادقیان از دیگر اظهار نظر های مطرح شده به شمار می آیند.

آلودگی شهرک صنعتی ویلاشهر و انتشار بوی نامطبوع در منطقه،بحث نبودن گورستان،خط کشی معابر و نامگذاری میادین، و نبود پمپ بنزین از دیگر مشکلات مطرح شده مردم در پایان این جلسه به شمار می آید.
احمدی معاونت شهرسازی،مهدی پور معاون خدمات شهری و فردوسی مسئول روابط عمومی شهرداری در کنار ضیائی مدیر منطقه شش شهرداری نجف آباد دیگر مدیران همراه شهردار نجف آباد را تشکیل میدادند.

 

 

 

DSC06253 DSC06247DSC06255