دستگیری سارق حین جابه جایی اموال مسروقه در نجف آباد
دستگیری سارق حین جابه جایی اموال مسروقه در نجف آباد

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد، سارق منازل مردم در شهرستان نجف‌آباد حین جابجایی اموال مسروقه در عملیاتی ضربتی دستگیر شد. شهرخبر: سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد در این خصوص، اظهار کرد: در پی اعلام وقوع سرقت منزل در یکی از مناطق این شهرستان، مأموران انتظامی وارد عمل شده و موضوع را […]

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد، سارق منازل مردم در شهرستان نجف‌آباد حین جابجایی اموال مسروقه در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

شهرخبر: سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد در این خصوص، اظهار کرد: در پی اعلام وقوع سرقت منزل در یکی از مناطق این شهرستان، مأموران انتظامی وارد عمل شده و موضوع را تحت پیگرد قرار دادند که با شروع تحقیقات در جهت شناسایی سارق موردنظر مأموران حین کنترل یکی از محله‌های احتمال وقوع سرقت، متهم مورد نظر را در حالی که قصد جابجایی اموال مسروقه شامل انواع لوازم خانگی داشت را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده همان سارق منزل فرد شاکی است، افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به ارتکاب جرم گفت تعدادی از لوازم مسروقه را به فردی مالخر فروخته که در این خصوص وی نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد و متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.