حضور نجف آباد در تیم اعزامی هلال احمر به مناطق محروم سمیرم
حضور نجف آباد در تیم اعزامی هلال احمر به مناطق محروم سمیرم

اصفهان- ایرنا- معاون داوطلبان هلال احمر استان اصفهان گفت: همزمان با دهه فجر، کاروان سلامت این جمعیت به مناطق محروم و روستاهای شهرستان سمیرم اعزام شد. علیرضا سلیمیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاروان متشکل از ۱۲ پزشک متخصص و عمومی به همراه پزشکیار، دودستگاه آمبولانس و پنج دستگاه خودروی […]

اصفهان- ایرنا- معاون داوطلبان هلال احمر استان اصفهان گفت: همزمان با دهه فجر، کاروان سلامت این جمعیت به مناطق محروم و روستاهای شهرستان سمیرم اعزام شد.

علیرضا سلیمیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاروان متشکل از ۱۲ پزشک متخصص و عمومی به همراه پزشکیار، دودستگاه آمبولانس و پنج دستگاه خودروی پشتیبانی صبح یکشنبه به روستاهای محروم سمیرم رفت.

وی اظهار کرد: خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی با تجهیزات پزشکی توسط مربیان هلال احمر ،پرسنل، امدادگران و داوطلبان هلال احمر در مدت دور روز به مردم این مناطق ارائه خواهد شد.

سلیمی با بیان اینکه دراین کاروان ویزیت و توزیع دارو به صورت رایگان است، گفت: تا ظهر امروز در حدود ۷۰۰ نفر در این مناطق ویزیت رایگان شدند.

معاون داوطلبان هلال احمر اصفهان افزود: هلال احمر شهرستانهای نجف آباد، شهرضا، دهاقان و سمیرم در این کاروان همکاری دارند.

وی با بیان اینکه این کاروان بعد از سمیرم به مناطق محروم دهاقان اعزام می شود، افزود: کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان هفته گذشته نیز به شهرستان تیران و کرون اعزام شده بود.