ابوترابی: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه عقلی و شرعی است
ابوترابی: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه عقلی و شرعی است

تهران – ایرنا- عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک وظیفه عقلی و شرعی دانست و گفت: اگر دشمنان گزینه نظامی روی میز دارند، گزینه روی میزمان ما هم حضور چشمگیر مردم در صحنه است. ˈابوالفضل ابوترابیˈ روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ […]

تهران – ایرنا- عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک وظیفه عقلی و شرعی دانست و گفت: اگر دشمنان گزینه نظامی روی میز دارند، گزینه روی میزمان ما هم حضور چشمگیر مردم در صحنه است.

ˈابوالفضل ابوترابیˈ روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تهران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گزینه مقاومت و پایداری مردم ایران همواره روی میز است و این گزینه بدون شک از بدو انقلاب یکی از گزینه های برتر و برگ برنده جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه ها بوده و است.

وی خاطر نشان کرد: اگر طرف های مقابل جمهوری اسلامی به گفته خودشان گزینه هایی روی میز دارند، قطعا این گزینه ها پوچ و توخالی است و حضور مردم در صحنه بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن و دفاع از انقلاب اسلامی بهترین گزینه ایران برای مقابله با دشمنان است.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی به رفتارهای چندگانه آمریکایی ها و غربی ها در مذاکرات هسته ای ۱+۵ اشاره کرد و گفت: این رفتارها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس نیز در سراسر کشور در این راهپیمایی ملی شرکت خواهند کرد تا دشمنان بدانند جمهوری اسلامی اسوه و نماد مردم سالاری دینی است.

ابوترابی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب با تدبیر و رهنمودهایشان تیم مذاکره کننده را حمایت کردند، ملت ایران نیز امروز یکپارچه و متحد وارد صحنه می شود و از حق و حقوق خود دفاع خواهد کرد.