«پنج ستاره» و «پنجاه قدم آخر» در اصفهان اکران می‎شود
«پنج ستاره» و «پنجاه قدم آخر» در اصفهان اکران می‎شود

فیلم‎های «پنج ستاره» و «پنجاه قدم آخر» در  در اصفهان اکران می‎شود. به گزارش  خبرگزاری فارس از اصفهان، در پنجمین روز جشنواره فجر در اصفهان فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده و «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد اکران می‎شود. فیلم «پنج ستاره» داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی […]

فیلم‎های «پنج ستاره» و «پنجاه قدم آخر» در  در اصفهان اکران می‎شود.

به گزارش  خبرگزاری فارس از اصفهان، در پنجمین روز جشنواره فجر در اصفهان فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده و «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد اکران می‎شود.

فیلم «پنج ستاره» داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده امیر سمواتی است و کامبوزیا پرتوی نیز مشاور کارگردان پروژه است، فیلمنامه «پنج ستاره» توسط علی اکبر قاضی‌نظام به نگارش درآمده است.

شهاب حسینی، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، شیرین بینا، امید روحانی، بهناز جعفری، سحر قریشی از بازیگران این فیلم هستند و این فیلم اولین فیلم بلند سینمایی مهشید افشارزاده بازیگر سینمای ایران است.

«پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز با بازی متفاوت بابک حمیدیان، طناز طباطبایی و جمعی از بازیگران انجمن سینمای جوانان و تئاتر اصفهان و نجف‌آباد است که در حقیقت ساخته متفاوتی نیز از کیومرث پور احمد است اما این فیلم در تهران چندان مورد استقبال قرار نگرفته و به گفته مخاطبان دارای مشکلات و ایرادات زیادی است.

فیلم جدید کیومرث پوراحمد بر اساس ایده‌ای از «حبیب احمدزاده» مقابل دوربین خواهد رفت و داستان آن درباره سرگذشت یکی از نیروهای اطلاعات و عملیات لشگر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ اس