کارگران و کارفرمایان نجف آباد جلسه مشترک تشکیل خواهند داد
کارگران و کارفرمایان نجف آباد جلسه مشترک تشکیل خواهند داد

منتخب جامعه کارگران و کارفرمایان نجف آباد عصر امروز به منظور بررسی مشکلات این حوزه با حضور فولادگر و ابوترابی نمایندگان اصفهان و نجف آباد و قادری مدیر کل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان در سالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان تشکیل جلسه خواهند داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در این […]

منتخب جامعه کارگران و کارفرمایان نجف آباد عصر امروز به منظور بررسی مشکلات این حوزه با حضور فولادگر و ابوترابی نمایندگان اصفهان و نجف آباد و قادری مدیر کل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان در سالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان تشکیل جلسه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در این همایش که با دعوت از نمایندگان لنجان و کاشان در مجلس شورای اسلامی نیز همراه بوده پس از بیان نقطه نظرات چهار نفر از نمایندگان کارگران و کارفرمایان شهرستان، فولادگر رییس کمیسیون ویژه اصل چهل و چهارم قانون اساسی ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده برنامه های مجلس شورای اسلامی جهت مرتفع کردن معضلات این حوزه را تشریح خواهد کرد.
خوش آمد گویی ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی و سخنرانی قادری مدیر کل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان بخش های دیگری از برنامه های این همایش را که با حضور محمودی فرماندار نجف آباد همراه خواهد بود را تشکیل می دهد.