درخشش دانش آموز نجف آبادی در ششمین همایش ‌علوم پایه سمپاد
درخشش دانش آموز نجف آبادی در ششمین همایش ‌علوم پایه سمپاد

در ششمین همایش علوم پایه سمپاد کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد دو دانش آموز نجف آبادی موفق به کسب عناوین دوم و سومی کشور در رشته های زیست شناسی و شیمی شدند. در این همایش مریم فخری عنوان دوم رشته زیست شناسی و فاطمه نورمحمدی مقام سوم شاخه شیمی مسابقات را به دست […]

در ششمین همایش علوم پایه سمپاد کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد دو دانش آموز نجف آبادی موفق به کسب عناوین دوم و سومی کشور در رشته های زیست شناسی و شیمی شدند.

در این همایش مریم فخری عنوان دوم رشته زیست شناسی و فاطمه نورمحمدی مقام سوم شاخه شیمی مسابقات را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ششمین همایش کشوری علوم پایه سمپاد با حضور دانش آموزان ۲۴ استان کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان به مدت سه روز برگزار شد.

در این همایش سه روزه در رشته ریاضی، امیر بابایی و سید محمدرضا طیرانیان از مشهد مقدس رتبه نخست و محمد مهدی طاهری از دبیرستان علامه حلی کرمان رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش پوستر نیز صدیقه شفیع‌پور و معصومه جوانی از اهواز برگزیده شدند.

در رشته زیست‌شناسی این همایش نیز زهرا رضایی و زهرا مهدی‌زاده از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو کرمان به مقام نخست دست یافتند و زهرا سادات حسینی از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو کرمان رتبه دوم و زهرا جمشیدیان و مریم فخری از نجف‌آباد اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش پوستر این همایش نیز علی امینی‌زاده، سینا منتجب و عرفان منعمی از دبیرستان علامه حلی کرمان انتخاب شدند.

در رشته فیزیک و اخترشناسی محمدجواد شوشتری و امیراحسان حیدری از مشهد مقدس در جایگاه نخست قرار گرفتند، امین عظیمی از دبیرستان علامه حلی کرمان رتبه دوم و سارا افصحی، هانیه محبی و فاطمه فرحبخش از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو کرمان به رتبه سوم دست یافتند.

در بخش پوستر نیز هانیه محبی و زهرا مشهدی برگزیده شدند.

در رشته شیمی دانیال دریابیگی، علیرضا ذوالعلی و سالار یزدانی‌فرد از دبیرستان علامه حلی کرمان رتبه نخست را از آن خود کردند و فاطمه نورمحمدی از نجف‌آباد اصفهان و الناز بردبار از شیراز در اثری مشترک دوم شدند و محمدرضا نورمندی‌پور ، فرهاد شهریارپور و امیرحسین نورمندی‌پور از سیرجان به مقام سوم دست یافتند.

مهران ایلاقی حسینی و روزبه یزدان‌پناه نیز در بخش پوستر انتخاب شدند.