مرگ یک مادر و فرزند بر اثر خفگی با گاز مونوکسید کربن در نجف آباد
مرگ یک مادر و فرزند بر اثر خفگی با گاز مونوکسید کربن در نجف آباد

در واپسین روز های اسفند ماه ۹۲ یک مادر ۲۸ ساله و دختر بچه ۸ ساله بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادنند. ایلنا: بر اثر عدم نصب دودکش و لوله در بخاری منزل مسکونی در ویلا شهر نجف آباد مادر و فرزند ۸ ساله‌اش بر اثر استنشاق گاز مونوکسید […]

در واپسین روز های اسفند ماه ۹۲ یک مادر ۲۸ ساله و دختر بچه ۸ ساله بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادنند.

ایلنا: بر اثر عدم نصب دودکش و لوله در بخاری منزل مسکونی در ویلا شهر نجف آباد مادر و فرزند ۸ ساله‌اش بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد بااشاره به اینکه۲۴ بهمن ماه یک مورد حادثه گاز گرفتگی توسط پلیس۱۱۰ ویلا شهر نجف آباد به فرماندهی این سازمان گزارش داده شد گفت: با اعلام این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۴ نجف آباد خود را به محل حادثه رساندند.

احمد هادی، با اشاره به اینکه این حادثه درساعت۱۷:۳۰عصربه آتش نشانی گزارش شد افزود: طبق گزارشات کار‌شناسان آتش نشانی نجف آباد، این حادثه بر اثر نبود دودکش بخاری رخ داده است.

وی اظهار داشت: در این حادثه مادر۲۸ ساله و دختر بچه ۸ ساله دچار خفگی با گاز شدند.

وی با بیان اینکه زمان وقوع مرگ این خانواده در جمعه شب رخ داده است ادامه داد: به علت آنکه کسی در منزل نبوده روز بعد از حادثه خواهرمرحومه به درب منزل مراجعه کرده و با عدم پاسخگویی وی روبه رو می‌شود.

هادی تصریح کرد: پس از آنکه پلیس در محل حاضرشده و درب منزل را باز می‌کند با جسد مادر و دختری که به دلیل گاز گرفتگی دچار خفگی شده‌اند رو به رو می‌شود.

وی افزود: در حال حاضرجسد‌ها به پزشک قانونی منتقل شده تا وقوع مرگ این مادر و فرزند بخوبی مشخص شود.

هادی ادامه داد: با حضور امدادگران اورژانس پس از معاینه دو عضو این خانواده، مرگ آن‌ها بر اثر گازگرفتگی تایید شد.
وی در ادامه افزود: علت این حادثه نصب بخاری گاز سوز بدون دودکش (به صورت موقت) بوده است

وی در پایان هشدار داد: شهروندان عزیز به این نکته توجه داشته باشند که از نصب بخاری‌های گاز سوز بدون دودکش (حتی به صورت موقت) جدا خودداری نمایند.