اولین زورخانه نجف آباد به خط پایان نزدیک شد
اولین زورخانه نجف آباد به خط پایان نزدیک شد

خبرگزاری ایمنا: مشکلات اقتصادی اولین و معروفترین زورخانه نجف آباد را که نزدیک به پنجاه سال با مدیریت پهلوان بهرام ایزدی پدر ورزش شهرستان مشغول فعالیت بوده را مرحله تغییر کاربری رسانده است. به گزارش خبرنگار ایمنا طی هفته های اخیر بهرام ایزدی پهلوان اول نجف آباد که سالها در طبقه دوم زورخانه اش ساکن […]

خبرگزاری ایمنا: مشکلات اقتصادی اولین و معروفترین زورخانه نجف آباد را که نزدیک به پنجاه سال با مدیریت پهلوان بهرام ایزدی پدر ورزش شهرستان مشغول فعالیت بوده را مرحله تغییر کاربری رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا طی هفته های اخیر بهرام ایزدی پهلوان اول نجف آباد که سالها در طبقه دوم زورخانه اش ساکن بوده،برای فروش این مکان ورزشی پنجاه ساله اعلام آمادگی کرده که به نظر می رسد با توجه به موقعیت خوب این مجموعه فروش و تغییر کاربری اولین زورخانه این شهر طی روزهای آینده تحقق پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که بخشی از فضای این زورخانه نیز طی سالهای اخیر به دلیل مشکلات مالی صاحب آن به صورت باشگاه بدنسازی در آمده بود ولی این امر مانع از غلبه تنگناهای اقتصادی بر علاقه ورزشی شاخص ترین پهلوان این شهرستان نشده و زمینه فروش این ساختمان را فراهم کرده است.

قرار گرفتن این زورخانه قدیمی در نزدیکی خیابان و پارکینگ میرداماد و بازار سنتی نجف آباد احتمال فروش و تغییر کاربری آن را به میزان زیادی افزایش داده است.

در آخرین روزهای سال گذشته از پهلوان بهرام ایزدی به عنوان پدر ورزش نجف آباد در کنار دیگر مدال آوران ورزشی شهرستان در میادین آسیایی و جهانی تجلیل شد.