ادامه تعطیلی دو ماهه مرکزی ترین پمپ بنزین نجف آباد
ادامه تعطیلی دو ماهه مرکزی ترین پمپ بنزین نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز جایگاه پمپ بنزین میثم تمار(ستاری) نجف آباد که به عنوان مرکزی ترین نمونه موجود، نقش مهمی در تامین نیازهای مردم این شهر داشته در دو ماه اخیر به دلیل بروز اختلاف بین مدیر جایگاه و سرپرست شرکت نفت ناحیه نجف آباد به تعطیلی کشیده شده است. […]

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز جایگاه پمپ بنزین میثم تمار(ستاری) نجف آباد که به عنوان مرکزی ترین نمونه موجود، نقش مهمی در تامین نیازهای مردم این شهر داشته در دو ماه اخیر به دلیل بروز اختلاف بین مدیر جایگاه و سرپرست شرکت نفت ناحیه نجف آباد به تعطیلی کشیده شده است.

این جایگاه که محمود کیوان پور مدیریت آن را بر عهده دارد پیش از این در هر چهل و هشت ساعت بیش از نود و هفت هزار لیتر بنزین را بین خودروها و موتور سیکلت های مراجعه کننده توزیع می کرد ولی در  هفته های پایانی سال گذشته به دلیل آنچه که مدیر آن تقلیل سهمیه بنزین به هفتاد هزار لیتر می خواند به تعطیلی کشیده شده است.

البته مدیر این جایگاه معتقد است که شرکت نفت ناحیه نجف آباد کارمزد بهمن ۹۲ و مابه التفاوت کارمزد نه ماهه این سال را نیز به جایگاه دار پرداخت نکرده که این امر منجر به ناتوانی در پرداخت حقوق و عیدی کارکنان جایگاه میثم ستار شده است.

به هر حال دلیل این امر هر چه که باشد همزمانی این تعطیلی با تعمیرات یکی دو ماهه اخیر جایگاه پاینده در ورودی شهر، بیشترین مشکل را برای مردم به وجود آورده به ویژه که این سوء مدیریت در مقطعی رخ داده که به دلیل مسافرتهای نوروزی و ایام شب عید بیشترین مصرف بنزین به ثبت می رسد.

لازم به ذکر است که کیوانپور مدیر این جایگاه قدیمی که در نزدیکی کوچه مسجد حسنیه قرار گرفته پس از پیگیری مشکل خود از طریق مسئولان و مدیران شهرستان تهدید کرده در صورت عدم کسب نتیجه مورد نظر ضمن تعطیلی این مجموعه سرمایه خود را نیز به شهری دیگر منتقل خواهد کرد.

فرمانداری نجف آباد از زمان برگزاری انتخابات شورای شهر و گذشت بیش از هشت ماه فاقد معاون برنامه ریزی و سیاسی اجتماعی است که به نظر بسیاری این امر حل مشکلات شهرستان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.