دستگیری مجرم اینترنتی در نجف آباد
دستگیری مجرم اینترنتی در نجف آباد

دستگیری عامل هتک حیثیت یک شهروند اصفهانی فردی که به دلیل انتقام جویی از یک شهروند اقدام به هتک حیثیت وی در صفحه چت روم اینترنت کرده بود توسط پلیس فتای شهرستان فلاورجان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ “حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در پی […]

دستگیری عامل هتک حیثیت یک شهروند اصفهانی

فردی که به دلیل انتقام جویی از یک شهروند اقدام به هتک حیثیت وی در صفحه چت روم اینترنت کرده بود توسط پلیس فتای شهرستان فلاورجان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ “حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در پی وصول شکایت زن جوانی به این پلیس با موضوع هتک حیثیت در فضای مجازی بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود:بلافاصله در این خصوص پرونده تشکیل و با بررسی صورت گرفته در فضای مجازی مشخص شد فردی با منتشر کردن آدرس و مشخصات شخصی شاکیه اقدام موجبات هتک حیثیت وی را فراهم کرده است.
این مقام مسئول عنوان داشت: سرانجام بعد از انجام یک سری اقدامات تخصصی شبانه روزی و ویژه پلیسی هویت و محل سکونت متهم در شهرستان نجف اباد شناسایی شد که بلافاصله ماموران با نیابت قضایی به شهرستان مذکور رفته و دریک عملیات ویژه متهم را دستگیر و پلیس فتای شهرستان فلاورجان انتقال دادند.
ناسایی و محل سکونت وی واقع در شهرستان نجف آباد مشخص گردید و پرونده به آن شهرستان نیابت گردید.سرانجام متهم در منزل خود دستگیر و ادله دیجیتال وی ضبط گردید و برای بررسی تخصصی به پلیس فتا انتقال داده شد و متهم به مراجع قضایی معرفی گردید.
این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد مذکور از آشنایان شاکیه است خاطر نشان کرد: متهم که با ادله های دیجیتال و مستندات کاملاً علمی و حرفه ای پلیس فتا روبرو شد به انجام عمل بزهکارانه خود معترف و علت این کار را انتقام جویی از فرد شاکی عنوان کرد.
سرهنگ نیکبخت اعلام داشت: پلیس فتا با وجود کارشناسان خبره و مسلط به علم روز توانایی کشف هرگونه جرائم اینترنتی را دارند . ولی در همه حال توصیه می گردد ضمن ارتقای سطح علمی خود فریب افراد سودجو را نخورید و هر گونه اخبار از طریق سه شماره ای ۱۱۰ اطلاع رسانی گردد.همچنین شماره ۱۹۷و ۱۱۶ آماده انتقادات و پیشنهادات در خصوص عملکرد پلیس می باشد.