بنیانگذار حسنیه نجف آباد جاودانه شد
بنیانگذار حسنیه نجف آباد جاودانه شد

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی محمد ستاری بنیانگذار مسجد حضرت امام حسن(ع) که در بین مردم به حسنیه مشهور است، پس از بیش از شش دهه امامت جماعت این مکان و تحمل دوره بیماری سه ساله دعوت حق را لبیک با تشییع با شکوه و کم نظیر مردم نجف آباد در قطعه والدین […]

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی محمد ستاری بنیانگذار مسجد حضرت امام حسن(ع) که در بین مردم به حسنیه مشهور است، پس از بیش از شش دهه امامت جماعت این مکان و تحمل دوره بیماری سه ساله دعوت حق را لبیک با تشییع با شکوه و کم نظیر مردم نجف آباد در قطعه والدین شهدا آرام گرفت.
این عالم ربانی که ساده زیستی و مردم داری به عنوان مهمترین ویژگی های شخصیتی او در بین مردم و جامعه روحانیت شهرستان مطرح بود، از اولین روزهای آغاز به کار مسجد حسنیه در سال هزار و سیصد و بیست شمسی، امامت جماعت آن را بر عهده داشت و در این مدت توانست خدمات زیادی را به فرهنگ و تدین مردم نجف آباد ارائه کند.

درگذشت عالم وارسته و روحانی جلیل القدرحجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی محمد ستاری امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)(حسنیه نجف آباد) که عمری را با زهد و تقوا و ارشاد مردم و ذکر مصائب اهل بیت (ع) سپری نمود را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) علماء اعلام و مردم شریف نجف آباد تسلیت عرض می نماییم.

مراسم ترحیم روز سه شنبه ۹/۲/۹۳ از ساعت:۸:۳۰ الی ۱۲صبح در مسجد امام حسن مجتبی(ع)(حسنیه نجف آباد) « واقع در خیابان امام » برگزار می شود.

مراسم شب سوم درگذشت آن روحانی خدوم روزسه شنبه ۹/۲/۹۳ از ساعت:۱۶ الی ۱۸:۳۰ عصر در همان مکان منعقد و سپس بر سر تربت پاکش در قطعه علماءجنت الشهداءنجف آباد به سوگ می نشینیم.

مراسم شب هفت درگذشت آن عالم وارسته روز یکشنبه ۱۴/۲/۹۳ از ساعت:۸:۳۰ الی ۱۲ صبح در حسنیه نجف آباد برگزار و بعد ازظهر از ساعت:۱۶ الی ۱۸:۳۰ بر سر تربت پاکش به سوگ می نشینیم.

از عموم طبقات بویژه علمای اعلام، امت شهید پرور و خانواده های شهدا دعوت می شود در مراسم بزرگداشت این فقیه مجاهد حضور بهم رسانند

منبع خبر: najafabadnews.ir