اجرای طرح ارتقاء امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در نجف‌آباد
اجرای طرح ارتقاء امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در نجف‌آباد

طرح ارتقاء امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با هدف ارتقاء احساس امنیت شهروندان و برخورد با مزاحمان خیابانی و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان نجف‌آباد به اجرا درآمد. فرمانده انتظامی نجف آباد، در این خصوص اظهار کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان و برخورد با مزاحمان خیابانی و خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء […]

طرح ارتقاء امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با هدف ارتقاء احساس امنیت شهروندان و برخورد با مزاحمان خیابانی و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان نجف‌آباد به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی نجف آباد، در این خصوص اظهار کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان و برخورد با مزاحمان خیابانی و خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ علی جعفری‌نژاد افزود: در این طرح مأموران انتظامی این شهرستان با همکاری عوامل یگان امداد و پلیس‌های تخصصی به گشت زنی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها پرداخته وم با هرگونه جرم و تخلف در این مکان‌ها برخورد کرده و سعی می‌کنند فضای امن و آرامی را برای شهروندانی که برای گذراندن اوقات خود به دل طبیعت می‌آیند را فراهم سازند.

وی با بیان اینکه در اولین روز از اجرای این طرح، تعداد شش نفر از افرادی که برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند، گفت: مأموران انتظامی تا پاسی از شب در پارک‌ها حضور دارند و با هرگونه سلب آسایش و آرامش شهروندان و ایجاد مزاحمت برخورد خواهند کرد.

جعفری‌نژاد با بیان اینکه طبق نظرسنجی صورت گرفته، بیشتر شهروندان خواهان حضور پلیس بوده و از حضور نیروی انتظامی ابراز رضایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد افرادی مجرم با اقدامات غیرقانونی خود امنیت روانی و اجتماعی شهر را برهم زنند و با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.