نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی ها در نجف آباد اعلام شد
نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی ها در نجف آباد اعلام شد

مدیریت نظارت بر امور حمل و نقل شهرداری نجف آباد در اطلاعیه ای که در اختیار تمامی آژانس های شهر قرار گرفته نرخ جدید تاکسی تلفنی ها را در نجف آباد اعلام کرد که در آن ورودی آژانس ها هزار و هفتصد تومان و هر کیلومتر اضافه سی و شش تومان عنوان شده است. در […]

مدیریت نظارت بر امور حمل و نقل شهرداری نجف آباد در اطلاعیه ای که در اختیار تمامی آژانس های شهر قرار گرفته نرخ جدید تاکسی تلفنی ها را در نجف آباد اعلام کرد که در آن ورودی آژانس ها هزار و هفتصد تومان و هر کیلومتر اضافه سی و شش تومان عنوان شده است.

در ادامه می توانید توضیحات مربوط به این اعلام جدید به همراه جدول باز طراحی شده آن که برای اولین بار توسط این پایگاه خبری منتشر می شود را مشاهده و دانلود کنید.

۱-  نرخ کرایه آژانس ها ورودی ۱۷۰۰تومان  و به ازاء هر کیلومتر، کیلومتری ۳۶۰ تومان محاسبه می شود. کرایه برای مسیر های درون شهری درتمام نقاط نجف آباد از ۵ صبح الی ۱۱ شب تا سقف ۳ کیلومتر ۲۵۰۰ تومان می باشد و برای کیلومتر های بعدی ۳۶۰ تومان  به کرایه اضافه می گردد.

۲-  نرخ توقف در مسیر ۲۵۰ تومان، مسیر اضافه در سرویس درون شهری به میزان یک سوم کرایه داخلی مصوب (۲۵۰۰ تومان) و برای سرویسهای برون شهری تا سقف ۳ کیلومتر معادل یک ورودی ۱۷۰۰ تومان و در  غیر اینصورت به ازاء هر کیلومتر معادل ۳۶۰ تومان  به مبلغ کرایه اضافه می گردد.

۳-  کرایه برگشت داخلی و برون شهری یک سوم کرایه رفت می باشد. (از ۱۱ شب الی ۵ صبح %۲۰ به کرایه ها افزوده می شود در صورت لغو سرویس از طرف مسافر (کنسل) کرایه معادل یک ورودی می باشد.

۴-  ورودی پارکینگ و عوارض بزرگراه ها با مسافر می باشد. حمل بار مسافر تا ۴۰ کیلوگرم در هر سرویس رایگان و مازاد بر آن به صورت توافقی می باشد. کرایه مسافر های خاکی به صورت توافقی بین راننده و مسافر تعیین می گردد. (ظرفیت مسافر در هر سرویس ۴ نفر می باشد.)

۵-  توقف در جا ساعتی ۵۲۰۰ تومان و در گردش در مسیر های درون و برون شهری ۷۵۰۰ تومان محاسبه می شود. (توقف بیشتر از یک ساعت بر اساس کرایه در گردش محاسبه می گردد) (در صورت تقاضای استفاده از کولر توسط مسافر %۲۰ به مبلغ کرایه اضافه خواهد شد.

۶-  چنانچه در محدوده شهر از منطقه ای خارج و به محدوده منطقه یا شهرستان دیگر وارد گردد کرایه مقصد مورد نظر در گردش اضافه می گردد.( مناطق: یزدانشهر، ویلاشهر،امیر آباد، جلال آباد) کمیسیون آژانس شامل جاده خاکی نیز می گردد.

 

لیست کرایه 01 لیست کرایه 02