کشف ۱۰۰ میلیون تومان اموال مسروقه در نجف آباد
کشف ۱۰۰ میلیون تومان اموال مسروقه در نجف آباد

ا اجرای ۲۳۱ مرحله عملیات طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در نجف‌آباد بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه مردم کشف شد.   فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی این فرماندهی در خردادماه سال جاری با اجرای ۲۳۱ مرحله عملیات پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز موفق به کشف ده‌ها […]

ا اجرای ۲۳۱ مرحله عملیات طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در نجف‌آباد بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه مردم کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی این فرماندهی در خردادماه سال جاری با اجرای ۲۳۱ مرحله عملیات پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز موفق به کشف ده‌ها فقره سرقت و بازگشت بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه به مالباختگان شدند.

سرهنگ علی جعفری‌نژاد با اشاره به انهدام چنین باند سرقت در این عملیات‌ها‌ گفت: اعضاء این باندها با شیوه و شگردهای خاصی اقدام به سرقت می‌کردند.

وی از افزایش بیش از سه برابری کشفیات مواد مخدر در خردادماه در مقایسه با مدت مشابه خبر داد و افزود: طی این مدت عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل محاکم قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد یکی دیگر از نتایج اجرای این عملیات‌های ضربتی را پاکسازی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی اعلام کرد و گفت: به زودی شهروندان شاهد اجرای مرحله‌ای از طرح‌های انتظام بخشی پلیس خواهند بود.

جعفری‌نژاد از تداوم طرح‌های پلیس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان با محوریت تشدید برخورد با انواع سرقت‌ها و همچنین مزاحمان نوامیس و خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش طرح‌های عملیاتی، تقویت واحدهای خودرویی و موتوری گشت پلیس در سطح شهر و تعامل خوب مردم با مرکز فوریتی پلیسی ۱۱۰ از جمله دلایل موفقیت در اجرای موفق طرح‌ها و کشفیات بوده است.