رئیس اعلام کرد: در دانشگاه آزاد نجف آباد مشکل عفاف و حجاب نداریم
رئیس اعلام کرد: در دانشگاه آزاد نجف آباد مشکل عفاف و حجاب نداریم

چند سال است حراست دانشگاه در موضوع حجاب دخالت نمی‌کند خبرگزاری ایمنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: چند سال است که حراست این دانشگاه در مقوله حجاب و عفاف دانشجویان دخالت نمی‌کند. به گزارش ایمنا، دکتر محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مورد بخش نامه جدید حراست و […]

چند سال است حراست دانشگاه در موضوع حجاب دخالت نمی‌کند
خبرگزاری ایمنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: چند سال است که حراست این دانشگاه در مقوله حجاب و عفاف دانشجویان دخالت نمی‌کند.
به گزارش ایمنا، دکتر محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مورد بخش نامه جدید حراست و معاونت فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد گفت: پیش از ابلاغ این بخشنامه ها و از چندین سال قبل، در واحد نجف آباد چنین مسائلی بر عهده معاونت فرهنگی این دانشگاه بوده است.
وی با بیان این که در موضوع عفاف و حجاب در این دانشگاه مشکلی وجود ندارد، افزود: ما در این زمینه ها مشکلی نداریم و قبلا هم مطابق همین بخش نامه های اخیر، حراست دانشگاه دخالتی در موارد مربوط به حجاب و عفاف دانشجویان نداشته است.
امیری با تاکید به اجرای بخشنامه های ارسالی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: چنین مسائلی در حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه مطرح است و رسیدگی به موضوعات حجاب و عفاف دانشجویان جزو وظایف این معاونت است.