شهردار جدید علویجه معرفی شد
شهردار جدید علویجه معرفی شد

با تأیید و ابلاغ حکمی از سوی رسول زرگرپور استاندار اصفهان، محمدرضا شفیعی به سمت شهردار شهر علویجه منصوب شد. به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، با سابقه ۱۶ سال فعالیت در مدیریت شهری از سوی شورای شهر علویجه به‌عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پس از معرفی به استانداری، چند روز قبل حکم […]

با تأیید و ابلاغ حکمی از سوی رسول زرگرپور استاندار اصفهان، محمدرضا شفیعی به سمت شهردار شهر علویجه منصوب شد.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، با سابقه ۱۶ سال فعالیت در مدیریت شهری از سوی شورای شهر علویجه به‌عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پس از معرفی به استانداری، چند روز قبل حکم وی به تأیید و امضای رسول زرگر پور استاندار اصفهان رسید.

شفیعی قبل از این به مدت ۱۶ سال از ابتدای استخدام در مدیریت شهری، در شهرداری پیربکران از توابع فلاورجان در مسئولیت‌هایی مثل؛ مدیریت فضای سبز، معاونت خدمات شهری و معاونت حمل‌ونقل و تاکسی‌رانی این شهرداری خدمت کرده است.

وی که از سال ۱۳۷۷ به استخدام رسمی شهرداری درآمده، دارای مدرک مهندسی کشاورزی و کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی و اصالتاً نیز متولد شهر علویجه بوده و به‌عنوان شهرداری بومی و آشنا به مشکلات این شهر انتخاب‌شده است.

پیش ‌از این حسینعلی صادقی شهرداری علویجه را بر عهده داشت که وی نیز سابقه مسئولیت در شهرداری دولت‌آباد و چرمهین را در کارنامه دارد و طی دو دوره نیز شهردار علویجه بوده است.

امروز دوشنبه مراسم تودیع حسینعلی صادقی و معارفه محمدرضا شفیعی در شهرداری علویجه با حضور معاون استاندار، فرماندار نجف‌آباد و تنی چند از دیگر مدیران و مسئولین استان و مدیران محلی برگزار می‌شود.

علویجه مرکز بخش مهردشت از توابع شهرستان نجف‌آباد و دارای حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت است که شهری تاریخی و قدیمی با مردمانی فارس و دارای لهجه‌ای شبیه به اصفهانی است.

این شهر ۷۵۰ هکتار مساحت و دارای قطب صنعتی و تولیدی مهم و امامزاده‌ای مشهور است که کشاورزی و دامداری در آن رونق دارد.