احكام مسجد
اين كتاب تاليف حجة الاسلام محمد حسين فلاح زاده ميباشد .
داستانهاى كودكى بزرگان تاريخ جلد ۵
اين كتاب تاليف احمد صادقى اردستانى ميباشد .
براى تنظيم اين مجموعه پنج جلدى ، ده ها كتاب و مجله و روزنامه مطالعه شده و يكصد و پنجاه داستان جذاب و آموزنده ، جمع آمده است . براى آوردن داستانها به سراغ شخصيتهائى رفته كه روزگار كودكى آنان ، داراى ويژگى هاى خاصى مانند : يتيم بودن ، فقر و نارسائى مادى ، نابينائى ، آشفتگى و پريشانى ، ماجرا و گرفتارى و خلاصه دچار موانعى در راه تحصيل و پيشرفت بوده اند و آنان با شكستن اين موانع ، راه ترقى و تعالى را پيموده اند. منظور از (((بزرگى ))) داشتن مقام علمى فراگير، اختراع ، اكتشاف ، تاءليف آثار مفيد، اشعار ارزشمند و كار ادبى ، وحدت و صلح آفرينى ، كوشش مؤ ثر براى آزادى انسانها، و خلاصه خدمت و نور افشانى براى تربيت و هدايت بشريت به سوى خير و صلاح بوده است . اگر چه داستانهاى اين مجموعه ، گاهى در (((قالب داستان ))) به معناى علمى روز نيست ، و حالت (((شرح زندگى ))) دارد، اما مؤ لف اين روش را داراى آثار فراوانى اخلاقى ، تربيتى ، تاريخى و اجتماعى مفيد و مؤ ثرى براى نوجوانان و جوانان عزيز، تشخيص داده است . به وجود آوردن انگيزه و تقويت روحيه اميد و نويد، و الگو دهى به حدود 19 ميليون دانش آموز كنونى جامعه اسلامى ، وظيفه هر مسلمان آگاه درد آشنائى است ، كه مؤ لف با تنظيم اين سلسله داستانها به نوبه خود، در اين راه بزرگ ، قدم كوچكى برداشته و يارى بزرگان را مى طلبد.
داستانهاى بحارالانوار جلد پنجم
اين كتاب تاليف محمود ناصرى ميباشد .
داستانهاى بحارالانوار را در واقع بايد جز خواندنى ترين و آموزنده ترين بخش هاى كتاب ارزشمند و معتبر بحارالانوار علامه بزرگوار مجلسى قلمداد نمود. محتواى معنوى و علمى كتاب راستى تداعى گر معناى عميق نام آن (درياهاى نور) است .
داستانهاى اين مجموعه در سه بخش تدوين گرديده است :
بخش نخست به داستانها و روايتهاى مربوط به چهارده معصوم عليه اختصاص دارد.
بخش دوم با عنوان معاصرين چهارده معصوم (نكته ها و گفته ها) مى باشد.
پيامبران عليه السلام و امتهاى گذشته نيز عنوان بخش سوم كتاب را تشكيل مى دهد.
داستان دوستان جلد چهارم
اين كتاب تاليف محمد محمدى اشتهاردى ميباشد .
داستان دوستان، مجموعه‏اى از حكايت‏هاى جذّاب و حكمت‏آموز در عرصه‏هاى گوناگونِ معارف دينى، تاريخى، فرهنگى، سياسى و اجتماعى است كه با ذوق و سليقه خاص و چيره‏دستى مؤلف در گزينش داستان‏ها، تنظيم شده است.
داستان‏هاى اين كتاب، موضوعى است تا خوانندگان بهتر و آسان‏تر از آن استفاده كنند.
سيرى در نهج البلاغه
اين كتاب تاليف استاد شهيد علامه مطهرى ميباشد .
نهج البلاغه منتخبى است از خطبه ها و وصايا و دعاها و نامه ها و كلمات كوتاه على عليه السلام كه سيد شريف رضى در حدود هزار سال پيش جمع آورى كرده است . نه كلمات مولى منحصر است بدانچه سيد رضى گرد آورده است (مسعودى كه صد سال قبل از سيد رضى بوده است در جلد دوم مروج الذهب مى گويد :  در حال حاضر چهارصد و هشتاد و اندى خطبه از على در دست مردم است در صورتى كه همه خطبه هاى گرد آورى شده سيد رضى 239 است) , و نه گرد آورى كلمات اميرالمؤمنين عليه السلام منحصر به سيد رضى بوده است .
آنچه در اين كتاب آمده است , مجموع مقالات متسلسلى است كه در سالهاى 51 - 52 در مجله گرامى مكتب اسلام منتشر شده است و اكنون به صورت يك كتاب در اختيار خوانندگان محترم قرار مى گيرد .
صحيفة المهدي (عج)
اين كتاب تاليف جواد قيومي اصفهاني ميباشد .
مجموعه دعاها و زيارات و كلماتى اين كتاب از منابع و مآخذ روائى وحديثى معتبر و معروف ، بوسيله برادر تلاش گر فاضل گرانمايه جناب آقاى جواد قيومي ادام الله توفيقاته گرفته و جمع آورى شده است . و از آن جائى كه تمامي اين دعاها و كلمات در منابع ياد شده ، به كعبه مقصود ، هسته مركزى وجود ، صاحب رايت هدى ، و مشعل پر فروغ فلاح ، منتقم خون الشريف ، منتسب و مستند شده ، لذا اين مجموعه بنام : " صحيفة المهدي ( عج ) " نام گرفته است .

عطر ولايت
اين كتاب تاليف شيخ حبيب الله صادقى ميباشد .

طبایع الاستبداد یا سرشتهاى خودكامگى
اين كتاب تاليف سيد عبدالرحمن كواكبى ميباشد .

مردان علم در ميدان عمل (جلد هشتم)
اين كتاب تاليف سيد نعمت الله حسينى ميباشد .

مردان علم در ميدان عمل (جلد هفتم)
اين كتاب تاليف سيد نعمت الله حسينى ميباشد .