تاليفات استاد فرزانه آیه الله حاج شیخ مجتبی تهرانی
اين كتاب ها به صورت فايلهای پي-دي-اف می باشد . تمام اين كتاب ها از طريق پايگاه اطلاع رسانی استاد مجتبی تهرانی دانلود گرديده است .

 

1   رساله توضیح المسائل
2   مناسک حج
3   اخلاق الهی(جلد چهارم -آفات زبان -بخش یکم)
4   اخلاق الاهی (جلد پنجم-آفات زبان)
5   اخلاق الاهی(جلد بیست و هفتم-پیوند ها و حقوق-بخش پنجم پیوند با معصومین)
6   اخلاق الاهی(جلد بیست و هشتم-پیوند ها و حقوق-بخش ششم پیوند با اهل ایمان)
7   كيش پارسايان

كتاب هايی كه با مشخص گرديده‏اند در كتابخانه به صورت اچ-تي-ام-ال موجود مي باشند . كتاب های جديد با مشخص گرديده‏اند .

 

 

سنن النبی
اين كتاب تاليف علامه سید محمدحسین طباطبائی ميباشد .
 آداب و سنن و رفتار و رسوم پیامبر گرامى صلّى اللّه علیه و آله‏مجموعه‏اى از اعمال واجب و مستحب است که قسمت اعظم فقه و اخلاق‏اسلام را تشکیل مى‏دهد.
مرحوم آیة الله، استاد علامه طباطبائى (رضوان اللّه علیه) سالها قبل، به‏انگیزه استفاده عملى خود و دیگران، بخش مهمى از این آداب و سنن را درکتابى به نام سنن النبى صلّى اللّه علیه و آله گرد آورد. اهمیت این کتاب در آن است که به‏همت و دقت عالمى جامع، مجتهدى کامل و محدثى متتبع تألیف یافته که‏مى‏تواند رساله عملیه‏اى باشد براى همه کسانى که مى‏خواهند به شیوه‏رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله زندگى کنند و برنامه آن حضرت را حتى المقدور دستور العمل‏زندگى فردى و اجتماعى خویش قرار دهند.
خانواده در قرآن
اين كتاب تاليف دكتر احمد بهشتى ميباشد .
در اين كتاب، اهم مطالب مربوط به تشكيل و تثبيت خانواده و مشكل بيوِگى در قالب تعريف خانواده و بيان معيارها و اقسام سنخيت هاى لازم و تضادهاى ضرورى و ضرورت تشكيل خانواده و مسأله مهريه و ازدواج موقت و اختلافات خانوادگى و راه رفع آنها و نفقه و اقتصاد خانواده و آداب معاشرت و زن نمونه و نشوز و شقاق و شرافت خانوادگى و وظايف والدين در قبال فرزندان و خودسازى والدين و پدران و مادران خود ساخته و تعليم و تربيت گام به گام در مهد خانواده و مشكل مسايل جنسى كودكان و سعادت واقعى طفل و حاكميت و ولايت در خانواده و ابعاد آن و اين كه گره زناشويى به دست كيست و حقوق والدين و بهداشت و تنظيم خانواده و محرميت و ممنوعيت و تعدد زوجات و وراثت و عواطف خانوادگى و ظهار و فرزند خواندگى و ايلاء و فسخ ازدواج و طلاق، مورد بحث و تجزيه و تحليل قرار گرفته است.
نزول قرآن و رؤياى هفت حرف
اين كتاب تاليف سيد رضا مودب ميباشد .
قرآن ثقل اكبر است و كتاب نجات بشر است كه انسان مى‏بايد به آن تمسك جويد تا در پرتو انوار درخشان آن و ائمه معصومين(ع)، سعادت را از آنِ خود گرداند.
از جمله مباحث مربوط به قرآن، چگونگى نزول آن است و از جمله فروع آن، نزول بر هفت حرف است كه در روايات اهل سنت بر آن ادعاى تواتر شده. آنچه كه داراى ابهام و اجمال است، معناى نزول بر هفت حرف است كه موضوع تحقيق اين كتاب مى‏باشد.
تاكنون محققين بسيارى به ويژه از اهل‏سنّت در خلال مباحث قرآنى خود، به تبيين آن پرداخته‏اند. برخى به راه صواب رفته‏اند و برخى طريق خطا در نورديده‏اند. در جمع دانشمندان شيعه، ظاهراً كتاب مستقلى تدوين نشده است.
برنامه زندگی
اين كتاب تاليف آيت الله حسين مظاهرى ميباشد .
اين کتاب مشتمل بر هشت بخش شامل نماز روزه،خمس، زکات، حج، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر،تولی و تبرا می باشد که برای علاقمندان تدوین گردیده و نمونه برنامه زندگی اسلامی را در بر دارد. 
يكصد درس از زندگاني امام علي عليه السلام
اين كتاب تاليف پژوهشکده تحقيقات اسلامي ميباشد .
 
جنگ و جهاد در نهج البلاغه
اين كتاب تاليف حسين شفائى ميباشد .
 
نماز و عبادت امام حسين عليه السلام
اين كتاب تاليف عباس عزيزى ميباشد .
 
حلية المتقين
اين كتاب تاليف علامه مجلسى رحمة الله عليه ميباشد .
 
ستاره درخشان شام حضرت رقيه دختر امام حسين (ع )
اين كتاب تاليف على ربانى خلخالى ميباشد .