ادامه روند غیرشفاف انتخاب شهردار نجف آباد

«شفافیت» و «دانستن حق مردم است» از آن شعارهای همیشه جذاب است که هر چند سال یک بار، در زمان انتخابات بیشتر شنیده می شود. در انتخابات اخیر شورای ششم نجف آباد نیز روی شفافیت خیلی تبلیغات شد ولی در روند انتخاب شهردار، خبری از شفافیت نیست.

مطابق مطلبی که کانال های منتسب به اعضا منتشر کرده اند، در جلسه دیروز شورای شهر نجف آباد، در مورد انتخاب شهردار رای گیری شده و هر ۳گزینه کنار گذاشته شده اند.طبق اعلام  نمایندگان ۲طیف شورا که با وجود تعیین سخنگو، هم چنان در ۲کانال مجزای ایتا و تلگرام یا صفحات شخصی اطلاع رسانی می کنند، در این جلسه منوچهر حسنی و محمد مغزی، هر کدام ۴ رای آورده اند، بهادر عبدالغنی بدون رای بوده و یکی از اعضاء نیز رای سفید داده و طبق مصوبه شورا، چون هیچ کدام از این ۳گزینه نتوانسته اند حداقل ۵ رای را کسب کنند، از فرآیند انتخاب شهردار حذف شده و قرار است گزینه های جدیدی در دستور کار قرار بگیرند.

اعضای شورا اطلاع داشته باشند، چیزی که اعلام کرده اند، تنها و تنها یک اطلاع رسانی ساده است و معنی شفافیت، این است که مشخص کنند هر کدام از اعضا به چه کسی رای داده اند و مشخص کنند کدام عضو شورا، رای سفید داده.

شورای ششم نجف آباد

شورای ششم نجف آباد

ادامه روند غیرشفاف انتخاب شهردار نجف آباد