افزایش شکایت های مردمی از بالا و پایین هزینه های انشعاب فاضلاب

مسئول دفتر رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری نجف آباد گفت: همزمان با پیشرفت چشمگیر و قابل تحسین اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر، حجم شکایات مردمی از متفاوت بودن هزینه های دریافتی بابت واگذاری و اتصال انشعاب فاضلاب افزایش زیادی پیدا کرده است. علی صادقی مسئول دفتر رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری […]

مسئول دفتر رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری نجف آباد گفت: همزمان با پیشرفت چشمگیر و قابل تحسین اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر، حجم شکایات مردمی از متفاوت بودن هزینه های دریافتی بابت واگذاری و اتصال انشعاب فاضلاب افزایش زیادی پیدا کرده است.
علی صادقی مسئول دفتر رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری نجف آباد ضمن اعلام این خبر افزود:« در بین مراجعات صورت گرفته در این موضوع موارد متعددی از تفاوت چند صد هزار تومانی دریافت هزینه های مربوطه توسط شرکت های پیمانکاری دیده شده که این امر می تواند موفقیت این پروژه مهم شهری را که با مشارکت تمامی دستگاه ها وارد فاز اجرایی شده را تحت تاثیر قرار دهد.»
صادقی در همین خصوص افزود:« به نظر می رسد در صورت اعلام رسمی و دقیق تعرفه های مربوط به حق انشعاب،هزینه های اتصال و دیگر جزئیات مربوط به اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، تا حدود زیادی موارد واصله به نهاد های نظارتی کاهش پیدا کند ولی در غیر این صورت با شکایت یکی از شهروندان به مراجعی همچون تعزیرات، کار پیچیده و مشکل خواهد شد.»
اشاره به افزایش تعامل و همکاری مردم با مجریان شبکه فاضلاب در صورت ارائه اطلاعات لازم به آنها دیگر مطلبی بود که مسئول دفتر رسیدگی به شکایات فرمانداری ویژه نجف آباد با اشاره به آن اظهار داشت:« از دیگر اداراتی که طی ماههای اخیر شاهد کاهش چشمگیر شکایات مردمی واصله از آن بوده ایم می توان به اداره ثبت املاک اشاره کرد که با تزریق روح مدیریتی جدید در آن، شاهد روند رو به کاهشی از نظر مشکلات اعلام شده بوده ایم.»

منبع خبر:najafabad.ir