برقراری ۳۱ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیروی انتظامی نجف آباد
فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد گفت: با توجه به اعتماد و اقبال مردم به مرکز فوریت های پلیسی نیروی انتظامی با شماره تلفن ۱۱۰، میزان تماس های مردمی با آن در شش ماه اخیر در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از ۵ درصد رشد داشته به طوریکه این میزان از ۲۹ […]
فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد گفت: با توجه به اعتماد و اقبال مردم به مرکز فوریت های پلیسی نیروی انتظامی با شماره تلفن ۱۱۰، میزان تماس های مردمی با آن در شش ماه اخیر در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از ۵ درصد رشد داشته به طوریکه این میزان از ۲۹ هزار و نهصد مورد به بیش از ۳۱ هزار و چهارصد تلفن در سال جاری افزایش پیدا کرده است.
سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:« گستره موضوعات مطرح شده در این تماس ها بسیار وسیع و متنوع است ولی در مجموع طی سال جاری بیش از ۲۴ هزار مورد از این موارد منجر به ماموریت های عملیاتی برای خدمتگذاران مردم در این نیرو شده درحالی که طی مدت زمان مشابه در سال گذشته این آمار در حدود ۲۳ هزار مورد به ثبت رسیده بود.»
جعفری نژاد بیان داشت:« ارائه انواع مشاوره های مختلف به مردم در طی این تماس ها نیز بخش مهم دیگری از این ارتباط را تشکیل می دهد به طوریکه در سال جاری بیش از ۴ هزار و نهصد مورد مشاوره در مقایسه با آمار سه هزار و ششصد نمونه مشابه در سال گذشته به ثبت رسیده است.»
لزوم کنترل و نظارت بیشتر دستگاه های مسئول از جمله نیروی انتظامی بر عملکرد سرویس های مدارس دیگر مطلبی بود که جعفری نژاد با اعلام آن گفت:« در معضلاتی مانند مواد مخدر و بزهکاری جوانان و نوجوانان، برخورد قاطع این نیرو به تنهایی کارساز نخواهد بود و در این خصوص علاوه بر تقویت بیش از پیش ارتباط خانواده ها با اعضای خود و ایجاد محیطی آرام و سالم، به کار قوی رسانه ای و فرهنگی به منظور مقابله با چنین پدیده هایی نیز نیاز داریم.»
فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد همچنین با اشاره به ایجاد واحد مستقل رسیدگی به فوریت های پلیسی در سه کلانتری شهر ادامه داد:« در این واحد ها که به صورت مستقل از واحد پیشگیری ادامه فعالیت می دهند، گشت های موتوری مجهزی به صورت سیار در نقاط مختلف شهر جهت تامین حداکثری امنیت به کار گیری شده اند که این امر علاوه بر افزایش ضریب امنیت شهروندان، در کاهش مدت زمان رسیدگی ماموران انتظامی به ماموریت های محوله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ نیز موثر خواهد بود.»
تاکید بر راه اندازی هر چه سریعتر کلانتری امیر آباد به منظور پوشش این منطقه و نقاطی مانند صالح آباد و آزادگان در کنار تجهیز کلانتری های این شهر به سیستم مدیریت کیفیت نیروی انتظامی (مکنا) آخرین بخش سخنان جعفری نژاد را در این گفت و گو تشکیل میداد.
منبع:خبرگزاری ایمنا
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰