بهره برداری از طرح های صنعت برق در نجف آباد
بهره برداری از طرح های صنعت برق در نجف آباد
فرمانداری نجف آباد : محسنی مدیر عامل شرکت برق استان اصفهان هدف از اجرای این پروژه را افزایش ظرفیت و پایداری شبکه غرب اصفهان عنوان نمود و گفت: طرح کامل پست مذکور در سه فاز اجرایی با برآورد هزینه ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

بهره برداری از طرح های صنعت برق در نجف آباد

فرمانداری نجف آباد : محسنی مدیر عامل شرکت برق استان اصفهان هدف از اجرای این پروژه را افزایش ظرفیت و پایداری شبکه غرب اصفهان عنوان نمود و گفت: طرح کامل پست مذکور در سه فاز اجرایی با برآورد هزینه ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است که برای احداث فاز اول پست و خط مذکور مبلغی بالغ بر۴۰۰ میلیارد تومان و از تجهیزات موجود در انبار استفاده شده است که با همت و تلاش متخصصین صنعت برق اصفهان فاز اول پروژه، همزمان با شروع اوج بار در غرب اصفهان برقدار و وارد مدار گردید.

نوحی معاون طرح توسعه این شرکت نیز بیان داشت: در فاز اول پروژه ترانسی با ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر با ۶ بی ۶۳کیلوولت خروجی با تلاش شبانه روزی تا قبل از پیک بار با هزینه ای حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. در فازهای دوم و سوم نیز به ترتیب ترانس دوم با ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر و قطرهای۴۰۰ کیلوولت مربوط به خطوط جدیدالاحداث اسلام آباد _ نجف آباد و نیز اصلاح آرایش باسبار و تکمیل قطرهای ۴۰۰ کیلوولت پست نجف آباد انجام خواهد شد.

همزمان با برقدار شدن فاز اول پست ۴۰۰/۶۳ کیلوولت نجف آباد یکی از ۱۸۰ پروژه استراتژیک کشور ، خطوط ۶۳ کیلوولت و ۶ بی از تعداد ۸ بی پست ۴۰۰/۶۳ کیلوولت نجف آباد برقدار و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دادخواه مجری طرح خطوط شرکت برق گفت: در فاز اول این پروژه خطوط ۶۳ کیلوولت با اتصال پستهای فوق توزیع شیخ بهایی، نجف آباد و جلال آباد به پست ۴۰۰/۶۳ کیلوولت نجف آباد برقدار گردید و پروژه مذکور نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه منطقه نجف آباد خواهد داشت.

صنعت برق

صنعت برق

بهره برداری از طرح های صنعت برق در نجف آباد