تداوم چندین روزه مشکل آب در نجف آباد+فیلم
تداوم چندین روزه مشکل آب در نجف آباد+فیلم
در نیمه خرداد 1403، برای چندین روز متوالی، مناطق پنج گانه شهر نجف آباد، با مشکل افت فشار یا قطعی آب مواجه بوده اند. صدا و سیمای اصفهان در گزارشی، به بررسی این موضوع پرداخته. شهروندان نیز پیام های زیادی در این خصوص ارسال کرده اند که برخی از آن ها را در ادامه می توانید مطالعه کنید:

تداوم چندین روزه مشکل آب در نجف آباد+فیلم

در نیمه خرداد ۱۴۰۳، برای چندین روز متوالی، مناطق پنج گانه شهر نجف آباد، با مشکل افت فشار یا قطعی آب مواجه بوده اند. صدا و سیمای اصفهان در گزارشی، به بررسی این موضوع پرداخته. شهروندان نیز پیام های زیادی در این خصوص ارسال کرده اند که برخی از آن ها را در ادامه می توانید مطالعه کنید:

 

 

⭕️ شهروند: سلام. مشکل قطعی آب در نجف آباد کی حل میشود؟! واقعا برای کسانی که بچه های کوچک دارند سخته! اونم توی این گرما. لطفا پیگیری کنند.

⭕️ شهروند: سلام.خواهشمندم میشه تحقیق کنید علت بی آبی چیه؟! الآن دوروزه آب ویلاشهر کامل قطع میشه!
الآن ساعت ده و نیم شبه (سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳) از صبح زود کاملا قطعه !
زندگیمون فلج شده توی این فصل امتحانات و استرس!
این چه وضعیه آخه؟! حتی یه قطره آب برای خوردن نیست!
از صبح حتی سرویس بهداشتی نرفتیم! خدا رو خوش میاد؟! چرا از قبل اطلاع رسانی نمیشه حداقل آب ذخیره کنیم؟!

⭕️ شهروندی در تماسی تلفنی، صحبت هایی با این مضمون داشتند: چرا اداره آب و فاضلاب نجف آباد که می دانست برنامه شست و شوی لوله و مخزن دارند و حجم زیادی از آب را باید از بالا مخزن به پایین و به سمت «لا» (کانال دفع روان آب های سطحی در کنار کمربند شمالی نجف آباد) رهاسازی کنند، پیش بینی لازم را انجام نداده بودند؟!
مسیر این لا، در بخش هایی سال ها است که متاسفانه مسدود شده و موقع بارندگی، آب به حالت سیلاب وارد باغات مردم شده و خسارت می زند. اون که سیلاب است و شاید قابل پیش بینی و برنامه ریزی نیست ولی این رها کردن آب شست و شوی مخزن و لوله را که می شود پیش بینی و برنامه ریزی کرد!
چرا زودتر، فکری به حال مسیر مسدود لا نکردند؟!
این چند روز، از بس آب وارد باغات مردم و کشاورزان بیچاره شد، پدر کشاورزی و زندگی شان درآمد!
تا الآن چندین نفر از مسئولان ارشد شهرداری و حتی شهرستان را شخصا برده ام و مسیر مسدود شده لا را نشان شان داده ام که فقط قول داده اند حل می شود ولی نشده که نشده!

⭕️ شهروند: سلام. آب منطقه یزدانشهر از ظهر سه شنبه (۱۵ خرداد۱۴۰۳) تا عصر قطعه. لطفا در خواست ما را به گوش اداره ی آب و فاضلاب برسونید. یک قطره آب هم نیست! ما در خانه بیمار داریم که باید دائم از سرویس بهداشتی استفاده کند. مسئولین گفتن وضعیت آب تا پایان دوشنبه شب به حالت عادی بر می‌گردد پس چی شد؟!

⭕️ شهروند: سلام. امروز چهارشنبه (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) است. آب منطقه صالح آباد هنوز قطع میباشد. تا کی این وضع ادامه دارد؟! بچه کوچیک داریم. آب خوردن نداریم!

⭕️ شهروند: سلام. این قطعی آب یکم مشکوک نیست توی این برهه زمانی؟! بهتر نیست دادستان محترم به عنوان مدعی العموم ورود کند؟ شاید خرابکاری برای ایجاد نا رضا یتی عمومی باشد.

⭕️ شهروند: سلام. چند روزی است که در یزدانشهر مشکل با کمبود شدید فشار آب یا قطعی آب مواجه هستیم. ظاهرا در قسمت های مختلف شهر نجف آباد هم همین مشکل است.
مسئولیت لطفا یک جواب به ما بدهند کی مشکل حل می شود؟! چرا توی این چند سال یک فکر اساسی برای حل مشکل نشده است؟!
لطفا نگویید که مشکل را با نصب مخزن ذخیره آب حل کنید که این مورد علاوه بر هزینه مالی، بر مصرف برق هم اضافه می کند.

⭕️ شهروند: سلام. گله مندم از شرکت آبفا نجف اباد! من یه شهروند یزدانشهری هستم که آب منطقه ما قطع شده.
من بچه نوزاد دارم و باید حداقل روزی یکبار بشورمش. آخه تو این بی آبی من چیکارکنم؟ تمام پاهای بچه ی من سوخته!
کی میخاین دیگه آب رو وصل کنید؟ چرا اینقد بی مسئولیت که الآن یادتون افتاده باید مخازن رو تمیزکرد؟!
مسئولای مملکت ما همینجوری بودن که رئیس جمهور شهید بهشون اعتماد نداشت وسفرهای استانی اش را زیاد کرده بودن‌! میدونست اگه کار رو به امان اینا بزاره، مملکت رو نابود میکنن!

 

⭕️ شهروند: سلام. چرا آب قطع شده والآن (شنبه دوازدهم خرداد ۱۴۰۳) ساعت ۱۰شب است وهنوز آب درخانه برای شستشو و آشامیدن نداریم ….امروز برق هم نبود …

⭕️ شهروند: سلام. امروز مورخ ۱۲خرداد ماه منطقه ۲ نجف آباد خیابان رضایی جنوبی بعد از بلوار بهارستان ساکنین همه از قطعی آب رنج میبرند ودر این شدت گرما زندگی بدون آب برای تمام ساکنین مشکل شده. حتی خانه های هم کف هم آب ندارند وهمه تو خونه یکی دوتا بچه دارند وحتی آب شرب نداریم. ممنون میشم یه فکر بکنید.هرسال دربا گرم شدن هوا همیشه این مشکل وجود دارد.

⭕️ شهروند: سلام. این شهرک بهاران صبح برق قطع بوده وبعدازظهر فشاراب کم شدو از ساعت ۵ به بعدکلا آب قطع شد. اصلا آب نمیاد.لطفاپیگیری کنیدممنون.

⭕️ شهروند: سلام. به حضرت عباس اینا فکرهم میکنند و آب راقطع میکنند ؟! الآن صالح آباد آب قطعه!
سرویس بهداشتی هست
شستن بچه شیری هست
حمام واجب هست
نماز هست

⭕️ شهروند: سلام. در جواب مطلبی که آبفا فرستادند، می خواستم بگم به قول خودشون چند ساله این مشکل هست آیا نمی تونستند این مشکل رو از تابستان های گذشته تا الآن حل کنند؟
چندین تابستان باید بگذره تا بخوان این مشکل رو حل کنند؟
تنها با عذرخواهی از مردم که مشکلی حل نمیشه! چنانچه مسئول میشید مسئولت پذیر هم باشید!
شما که نمی تونید کاری از پیش ببرید اجازه بدید کسی که می تونه مسئول بشه!

⭕️ شهروند: سلام. تو محله یاس مدینه اینقدر فشار آب کمه ما طبقه سوم میشینیم که از دیشب تا حالا آب نداریم تو این گرما الان ما چیکار کنیم یکی رسیدگی کنه ما که نمیتونیم هر روز بگیم یا گله و شکایت داشته باشیم!

توضیحات آب و فاضلاب نجف آباد در مورد مشکلات شبکه توزیع آب

باسلام و عرض تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره ).

به استحضار مردم فهیم،نجیب و صبور شهرستان شهیدپرورنجف آبادمی رساند با تلاشهای چند روزه برادرانتان درآبفا منطقه نجف آباد بدلیل مشکلات پیش
آمده ان شاالله تا ساعات پایانی امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳) مناطق باقیمانده شهر به حالت عادی درآمده و ازآب شرب سالم وپایداربهرمند خواهند شد.

مجددا از صبوری و نجابت مردم شریف نجف آباد کمال سپاسگزاری را داریم.

این توضیح راخدمتتان با قاطعیت عرض کنم که مجموعه مدیریت و همه همکاران زحمتکش ما در آبفا نجف آباد و شرکت آبفا استان و حتی مدیرعامل
محترم و معاونین بهره برداری و آبرسانی ایشان چند روزی است بی وقفه در محل مخزن و تاسیسات مورد نظر شبانه روزی، بدون خواب و استراحت. در حال رفع
کامل مشکل هستند تا بیش از این شرمنده مردم نشوند.

وباز یقین بدانید این تنش ناخواسته ناشی از تلاش خدمتگزاران شما در صنعت آب و فاضلاب استان اصفهان مبنی بر تقویت آبرسانی بیشترمضاف بر شبکه و خطوط انتقال قبلی بوده که سعی بر فعل خدمت بیشتر دارند که دیگر در پیک مصرف تابستانه، مردم شاهد نارسایی و قطعی آب شرب نباشند.

لذا همه افتخار ما در آبفا نجف آباد و استان اصفهان نوکری و خادمی مردم می باشد و با تاسی از رییس جمهور شهیدمان خدمت به مردم عزت می آفریند.

روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا نجف آباد

 

آب شرب

آب شرب

تداوم چندین روزه مشکل آب در نجف آباد+فیلم