تقدیر از پاسداران نمونه لشکر۸ در سال۷۷+فیلم
تقدیر از پاسداران نمونه لشکر۸ در سال۷۷+فیلم
خانه ایثار نجف آباد:در این فیلم که آذر77، ضبط شده، یک برنامه مولودی‌خوانی و تقدیر از پاسداران و سربازان نمونه لشکر،در حضور محمد پاکپور فرمانده وقت یگان، به تصویر کشیده شده است.

تقدیر از پاسداران نمونه لشکر۸ در سال۷۷+فیلم

خانه ایثار نجف آباد:در این فیلم که آذر۷۷، هم‌زمان با ایام میلاد امام حسین و روز پاسدار در نمازخانه پادگان عاشورا در نجف‌آباد ضبط شده، یک برنامه مولودی‌خوانی و تقدیر از پاسداران و سربازان نمونه لشکر،در حضور محمد پاکپور فرمانده وقت یگان، به تصویر کشیده شده است.

در این برنامه که با حضور تعدادی از پدران شهدای لشکر برگزار شده، پس از اتمام سخنرانی حجت‌الاسلام پورهادی امام جمعه وقت نجف‌آباد، یکی از پاسداران لشکر به عنوان مجری، اعلام برنامه کرده و در ادامه مولودی‌خوانی دو نفر از سربازان انجام می‌گیرد.

در ادامۀ برنامه، محمد پاکپور فرماندۀ لشکر و حجت‌الاسلام بلباسی نماینده وقت حوزه نمایندگی در جایگاه حضور پیدا کرده و با همراهی تعدادی از پدران شهدا، شروع به اهدای جوایز می‌کنند.

پیش از شروع مرحله اهدای جوایز، محمد پاکپور صحبت کوتاهی در موضوع انتخاب و تقدیر از نیروهای نمونه دارد. در این برنامه، تلاش شده جایزه هر یک یا چند پاسدار نمونه را پدر یکی از شهیدان اهدا کند.

از جمله نکات جالب این برنامه، تکمیل بخش عمدۀ ظرفیت نمازخانه توسط سربازان و پاسداران لشکر است که نشان از تعداد بالای این نیروها در آن مقطع زمانی دارد.

البته به نظر می‌رسد در این برنامه، علاوه بر نیروهای تیپ۱ انبیاء (مستقر در پادگان عاشورا)، نیروهای تیپ۳(مستقر در شهرضا) هم به نمازخانه آمده‌اند.

پاسدارانی که در این برنامه به عنوان پاسدار نمونه مورد تقدیر قرار می‌گیرند، شامل افراد زیر هستند:

ابوالقاسم زمانی از اطلاعات، اسماعیل سنجری از لجستیک (آماد)، محمد رئیسی از تیپ۱، محمود عظیمی از تیپ۳، منوچهر معتمدی از حوزه نمایندگی، علی باقرصاد از مالی، حسین جمشیدیان از بازرسی، علی حشمت از تیپ۱، حیدر عسگری از بهداری، قاسمعلی یزدانی از زرهی، مرتضی پورهادی از مخابرات، حسن رحیمی از عملیات، رضاقلی طاهری از پشتیبانی، مهدی حمیدی از مرکز آموزش ۱۰۱ انبیاء، رمضانعلی غفوری از پدافند، جعفر شریعتی از دفتر فرماندهی، حسن بِنار از خدمات پرسنلی (شک داریم نام‌خانوادگی این پاسدار را درست متوجه شده باشیم)، مهدی عزیزی از تیپ۱، رمضانعلی محمدی از تیپ۱، فضل‌الله ابافتح از تیپ۳، محمود یارمحمدی از گردان شهید محزونیه (جنگ نوین)، محمود جلالی‌پور از قرارگاه، محمد پورپیرعلی از مهندسی، بهمن آزاد از فضای سبز، علی عادلنیا از مهندسی، محراب علی‌نقی‌بیگی از مرکز آموزشی ۱۰۱ انبیاء، یدالله خاشعی از تیپ۳، محمدقلی عسگری از حفاظت‌اطلاعات، غلامرضا حیدری از قرارگاه، اکبر حیدری از حوزه نمایندگی، علی مومنی از معاونت نیرو، عبدالله پورشبانان از مهندسی، مرتضی اکبری از مهندسی، غلامعلی عرب از توپخانه.

در قسمت بعدی، سربازان وظیفه مورد تقدیر قرار می‌گیرند که مشخصات آن‌ها به شرح زیر است:

مرتضی حمزه‌زاده از پشتیبانی، مهدی روحی از مهندسی، ابوالقاسم بطحایی از تیپ۳، مهرداد کهن از تیپ۱، ابراهیم قطبی از مرکز آموزشی ۱۰۱ انبیاء، مهدی احتیاطی از معاونت نیرو (شک داریم نام‌خانوادگی این رزمنده را درست متوجه شده باشیم) و مرتضی حسینی از فضای سبز.

در پایان فیلم، فیلم‌بردار لوح تقدیر اهدا شده به یکی از سربازان به نام مرتضی حمزه‌زاده را نشان می‌دهد.

تصاویر، تزیینی هستند.

پاسداران لشکر 8 نجف در دهه70

پاسداران لشکر ۸ نجف در دهه۷۰

 

 

تقدیر از پاسداران نمونه لشکر۸ در سال۷۷+فیلم