رزمندگان مهندسی لشکر۸ در سال۶۵+فیلم
رزمندگان مهندسی لشکر۸ در سال۶۵+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: این فیلم به احتمال زیاد، پاییز 65 در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده و در آن، تعدادی از رزمندگان واحد مهندسی رزمی لشکر8نجف‌اشرف مصاحبه می‌کنند.

رزمندگان مهندسی لشکر۸ در سال۶۵+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: این فیلم به احتمال زیاد، پاییز ۶۵ در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده و در آن، تعدادی از رزمندگان واحد مهندسی رزمی لشکر۸نجف‌اشرف مصاحبه می‌کنند.

این افراد در حال گذراندن دوره آموزشی هستند. بعد از پایان معرفی نیروها، دوربین یک‌بار دیگر برای لحظاتی چهره حاضرین را نشان می‌دهد.

در این فیلم، به ترتیب افراد زیر خودشان را معرفی می‌کنند:

رزمنده‌ای که بخش معرفی‌اش در این فیلم نیست، محسن دوستی از اصفهان، مجید غلامی از نجف‌آباد، احمدرضا کریمیان از نکوآباد مبارکه، جمال موحدی از نجف‌آباد، عبدالرسول سبزواری از شهرضا، سیداسحاق موسوی از فلاورجان، ابراهیم علی‌بیگی از طالخونچه شهرضا، قاسم خدایی از ورپشت تیران(چون در آن زمان شهرستان‌های تیران و کرون جزء نجف‌آباد بوده، خودش را اهل نجف‌آباد معرفی می‌کند)، قربانعلی احمدی از فخرآباد مبارکه، غلامعلی صباغی از طالخونچه شهرضا، مهدی چهارده‌معصومی از نجف‌آباد، مجید براتیه از نجف‌آباد، علی خدادادی از مبارکه، مرتضی رحمتی از شهرضا، اصغر یزدان‌شناس از قاسم‌آباد کرون (چون در آن زمان شهرستان‌های تیران و کرون جزء نجف‌آباد بوده، خودش را اهل نجف‌آباد معرفی می‌کند)، محمدرضا آج از تیران و عبدالرسول عطار از شهرضا.

تصاویر، تزیینی است.

رزمندگان لشکر 8 نجف اشرف

رزمندگان لشکر ۸ نجف اشرف

 

 

رزمندگان مهندسی لشکر۸ در سال۶۵+فیلم